Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدیجه رمضانلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: تیم اسکیت نونهالان دختر و پسر شهرستان جهرم با هفت نشان قهرمانی رنگین در مسابقات اسکیت فارس که به گرامیداشت دهه کرامت در شیراز برگزار شد خوش درخشید.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۲۶ نونهال دختر و۷۳ نونهال پسر در ۶ رده سنی (متولدین ۹۶ تا ۹۱) در دو ماده ۷۰ متر تایم تریل و ۲۰۰ متر گروهی به میزبانی شیراز در پیست اسکیت مادر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره ورزش و جوانان جهرم عنوان کرد: در پایان تیم اسکیت نونهالان جهرم موفق شد چهار مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی بیان کرد: رضا قناعتیان، آرش رحمانیان، مدال طلای تیم نونهالان پسر اسکیت و مریم بالود، دلارام عباسزاده، ریحانه رحیمی و ساینا رحمانیان نیز برای تیم دختران مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند.

رمضانلی افزود: همچنین در این دوره از مسابقات سه داور از شهرستان جهرم قضاوت بازی‌ها را بر عهده داشتند.

کد خبر 5521788

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم اسکیت رده سنی نونهالان بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا مشهد اردبیل ویروس کرونا بیرجند آبرسانی سنندج کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد