Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کلان‌شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است هر روز تماس‌های زیادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته می‌شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می‌شود.

در این بسته خبری به گوشه‌ای از مأموریت‌ها، حوادث و جرایم می‌پردازیم.

کشف ۲۰ فقره سرقت چرخ زاپاس خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو که با موتورسیکلت سرقت مرتکب ۲۰ فقره سرقت چزخ زاپاس خودرو شده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت چرخ زاپاس خودرو خصوصاً در محله "تهرانپارس " رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخص گردید که سارق فردی حدوداً ۶۰ ساله می‌باشد که با موتورسیکلت اقدام به سرقت می‌نماید افزود: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری با مشخصات ظاهری که در دست داشته فرد سارق را سوار بر موتورسیکلت در حالی یک عدد چرخ زاپاس خودرو بر روی موتورسیکلت خود داشته مشاهده می‌نماید.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم با رؤیت مأمورین بلافاصله از محل متواری می‌شود در تعقیب و گریز حدوداً ۱۰ دقیقه‌ای موتورسیکلت متوفف و فرد سارق دستگیر می‌شود و با استعلام موتورسیکلت مشخص می‌شود موتورسیکلت وی هم سرقتی می‌باشد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم به ۲۰ فقره سرقت چرخ زاپاس خودرو در محدوده تهرانپارس اعتراف نموده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مال باختگان کماکان ادامه دارد.

دستگیری سارقان تجهیزات شهری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق که تجهیزات شهری را از اماکن عمومی سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری قیامدشت در حین گشت زنی نامحسوس ۲ نفر که در حاشیه پارک در حال پرسه زنی بودند مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه ادامه تا اینکه متهمان مشغول سرقت تجهیزات ایستگاه آبیاری و سرقت دریچه آهنی اداره گاز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه سارقان در یک عملیات ضربتی در محل دستگیر و تعدادی اموال مسروقه شامل تعدادی کفکش و دریچه اداره گاز از سارقان کشف شد، افزود: در پی جوئی های انتظامی، سارقان به ۴ فقره سرقت تجهیزات آبیاری و دریچه فاضلاب و همچنین یک فقره زورگیری معترف و با تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری دزدان گاردریل اتوبان آزادگان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان گاردریل اتوبان آزادگان حین سرقت خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی سرقت گاردریل های "اتوبان آزادگان" در محدوده سیزده آبان تیم عملیات کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان سریعاً به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: پس از حضور مأموران مشاهده شد که ۲ نفر در حال بازکردن پیچ‌ها و سرقت گاردریل می‌باشند که طی یک عملیات ضربتی سارقان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: در تحقیقات بعمل آمده، متهمان اظهار داشتند: پس از بازکردن پیچ‌های گاردریل دیگر همدستمان با خودروی وانت نیسان سریعاً به محل آمده و گاردریل ها را بار وانت نیسان می‌کنیم و بفروش می‌رسانیم، که متهمان در ادامه به بزه ارتکابی معترف گردیدند و دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار پلیس ری می‌باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

۲۴ فقره زورگیری از سرنشینان خودرو

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه طی عملیات مشترک این پایگاه با سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری ۲۴ فقره زورگیری توسط ۲ موتورسوار کشف شد گفت: متهمان با استفاده از تاریکی هوا از سرنشینان خودرو و عابران پیاده زورگیری می‌کردند.

سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی بیان داشت: پرونده‌ای از کلانتری خزانه ارجاع و چکیده پرونده حکایت از این داشت، ساعت ۲۴۰۰ هشتم اردیبهشت ماه خانمی ۳۷ ساله در داخل خودروی شخصی خود در فلکه دوم خزانه نشسته بوده که همسرش چند لحظه برای خرید از خودرو پیاده می‌شود و در همین حین راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ این خانم را مورد ضرب و جرح قرار داده و اموالش از قبیل: ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و کیف دستی اش را به زور سرقت می‌کنند.

وی عنوان کرد: حین تحقیقات مقدماتی، مأموران گشت ضربت سرکلانتری هفتم فردی را با موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ بعنوان مظنون به سارق موتورسیکلت از اتباع کشورهای همسایه دستگیر و برای بررسی‌های پلیسی تحویل پایگاه هفتم پلیس آگاهی می‌دهند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم منکر هر گونه سرقت و عمل مجرمانه بود افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی از محفیگاه متهم در محدوده " نازی آباد" بازدید و در بررسی از این مکان تعدادی اموال سرقتی از جمله تلفن همراه شاکی کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به ۲۴ فقره زورگیری با همکاری همدستش معترف شد.

این مقام پلیسی گفت: متهم اظهار کرد پس از سرقت، اموال به سرقت رفته را به مالخری در خیابان "شوش" می‌فروختند که در این رابطه دستگیری مالخر اموال مسروقه و متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

کاکاوندی به شناسایی تعدادی از مال باختگان اشاره کرد و ابراز داشت: متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.


کد خبر 5521775

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت بازداشت ناجا شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه حج تمتع غلامحسین محسنی اژه ای سازمان تامین اجتماعی آلودگی هوا شهر تهران علیرضا زاکانی پزشکی قانونی آتش سوزی مترو مهدی چمران فرمانده انتظامی شهرستان ری اتوبان آزادگان فقره زورگیری دستگیری سارق دستور کار هفتم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد