Web Analytics Made Easy - Statcounter

«برد پیت» ستاره ۵۸ ساله سینما در گفتگویی جدید اعلام کرده فصل پایانی فعالیت حرفه‌ای او به عنوان یک بازیگر از راه رسیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، «برد پیت» بازیگر آمریکایی برنده اسکار در مصاحبه با مجله «جی کیو» (GQ) درباره ادامه فعالیت هنری خود گفت: «خود را در فصل پایانی حرفه بازیگری‌ام می‌بینم باید منتظر بمانم این بخش آخر چگونه پیش خواهد رفت و چگونه آن را طراحی می‌کنم؟ 

«پیت» علاوه بر حرفه بازیگری صاحب کمپانی فیلمسازی «Plan B» نیز هست، کمپانی موفقی که در ۲۰ سال اخیر درآمد چند میلیاردی داشته و محصولات آن تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوئنتین تارانتینو» که در چند فیلم با «برد پیت» همکاری داشته، او را با «پل نیومن»، «رابرت ردفورد» و «استیو مک‌کوئین» مقایسه می‌کند و می‌گوید: «او یکی از آخرین ستاره‌های باقی ‌مانده سینماست که یک نژاد متفاوت از انسان است و صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم بتوانید دقیقاً او را توصیف کنم. زمانی که در حال ساخت فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» بودیم متوجه آن شدم. وقتی او در صحنه بود، احساس نمی‌کردم که از منظره دوربین نگاه می‌کنم. احساس می کردم دارم فیلم می بینم. فقط حضور او در چهارچوب قاب این تصور را ایجاد می‌کرد». 

«برد پیت» در سال ۲۰۲۰ برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. 

این بازیگر در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با مجله «GQ» فاش کرد که به مدت یک سال مشغول جستجو برای یافتن یک گنج مدفون شده در عمارت چند هزارمتری‌اش در فرانسه بوده که در سال ۲۰۰۸ با همسر سابق «آنجلینا جولی» خریداری کرده بود، چرا که به او اطلاع داده بودند طلاهایی به ارزش چندین میلیون دلار مربوط به دوران جنگ‌های صلیبی در آنجتا مدفون شده است. 

این بازیگر می‌گوید که تجهیزات راداری خریده و شروع به بررسی عمارت برای یافتن گنج کرده و برای مدت یک سال تمام فکر و ذهنش درگیر این ایده هیجان‌انگیز بوده اما در نهایت متوجه شده که همه این‌ها دروغ بوده است. 

«برد پیت« و «آنجلینا جولی» این ملک هزار هکتاری را در پروانس فرانسه در سال ۲۰۰۸ به قیمت ۶۷ میلیون دلار خریدند و در سال ۲۰۱۴ در این ملک با هم ازدواج کردند اما بعد از جدایی این ملک مورد اختلاف میان این دو ستاره سینما شد , در سال ۲۰۲۱، «جولی» ۵۰ درصد از سهام خود را فر,خت و چهار ماه بعد، «پیت» از جولی شکایت کرد و او را به فروش غیرقانونی سهام خود به تاجر روسی «یوری شفلر» متهم کرد.

«برد پیت» اخیرا بازی در فیلم اکشن و هیجان انگیز «قطار گلوله» را به پایان رسانده که از ۵ اوت در سینماها اکران می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برد پیت برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم