Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها لزوم سفر در زندگی عموم افراد جامعه جایگاه ویژه ای دارد و گاهی از اولویت ها محسوب می شود. لزوم داشتن یک سفر خوب، یافتن اقامتگاه و هتل مناسب است که تمامی فاکتورهای ضروری را داشته باشد و به ویژه هزینه مناسبی داشته باشد. منظور از هزینه مناسب این است که هتلی که انتخاب می نماییم درخور هزینه ای باشد که پرداخت می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه شکل رزرو هتل داخلی با سیستم رزرو آن در گذشته بسیار متفاوت است. شما با انجام جستجوهای زیاد در موتور جستجوگر گوگل و بررسی امکانات و شرایط یک هتل و سپس بررسی نرخ ارائه شده توسط وب سایت های گوناگون برای همان هتل خاص، رزرو خود را با آگاهی هر چه تمام انجام می دهید و در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سوال با پشتیبانی ارتباط برقرار می نمایید.

در حوزه گردشگری وب سایت ها و وب سرویس های زیادی فعالیت می نمایند و گاه شاهد تفاوت نرخ ارائه شده از سوی هر کدام از آن ها هستیم. سوال مهمی که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول نماید این است که با وجود تنوع در بسترهای ارائه خدمات رزرو هتل داخلی، کدام وب سرویس معتبر است و بهترین بستر برای رزرو آنلاین هتل کدام است؟

 

رزرو آنلاین هتل

بسیار پیش آمده است که شما صفر تا صد سفر خود را با اعلام بودجه به آژانس مسافرتی بسپارید و به آژانس اختیار کامل در انتخاب بهترین گزینه اقامتگاه و هتل را بدهید. آژانس با توجه به بودجه ای که شما برای رزرو هتل داخلی در نظر گرفته اید و شرایط و امکاناتی که برای شما مهم است از بین گزینه های گوناگون هتل در مقصد، یک هتل را از وب سرویسی که با آن همکاری می نماید، رزرو خواهد کرد.

لازم به ذکر است رزرو آنلاین هتل از سامانه های اینترنتی ارائه دهنده خدمات سفر به طور قطع روند متفاوتی دارد. این سامانه ها به طور معمولا دارای چند ویژگی بارز هستند که به کاربر کمک می کند در سریع ترین زمان ممکن به رزرو آنلاین هتل متناسب با سلیقه و بودجه سفر خود دست یابد. بارزترین ویژگی یک وب سرویس حرفه ای ارائه هتل داخلی این است که هم بتواند بخش تامین هتل را مدیریت نماید و هم بتواند خدمات رزرو آنلاین هتل را به طور کامل انجام دهد.

مهم ترین نکته برای کاربران در رزرو آنلاین هتل این است که بتوانند هتل های را برحسب امتیازی که دارند تفکیک نمایند و یا حتی براساس بودجه و هزینه ای که در دسترس دارند آیتم ها را فیلتر نمایند. بدیهی است که با توضیحات ذکر شده وبسایت های متعددی را در اینترنت خواهید یافت که به ارائه خدمات در این زمینه می پردازند اما همه این ویژگی ها به صورت کامل و جامع به علاوه پشتیبانی 24 ساعته را تنها می توانید در پلتفرم چنلید بیابید!

 

 

امکان ارائه خدمات رزرو آنلاین هتل داخلی با چنلید

در حوزه گردشگری وب سایت ها و وب سرویس های گوناگونی در بخش رزرو هتل داخلی فعالیت می کنند. وب سرویس ‌ها براساس کارکرد و اهداف کسب و کارشان می‌تواند تفاوت ‌های زیادی با یکدیگر داشته باشد، لازم به ذکر است این تفاوت ‌ها در تامین و رزرو آنلاین هتل داخلی می باشد. برخی از سایت ‌های گردشگری تنها برای معرفی خدمات یک هتل راه اندازی شده اند، برخی با عکس ها و گرافیک زیبا شما را جذب خودشان می‌کنند و برخی نیز ممکن است برای رزرو آنلاین هتل داخلی طراحی شده باشند. بنابراین وب سایت هتل‌ می توانند با توجه به کارکردشان اهداف گوناگونی را دنبال نمایند. لازم به ذکر است یک وب سرویس رزرو هتل داخلی باید بتواند خدمات گوناگون اعم از تامین و رزرو آنلاین هتل داخلی را به طور همزمان ارائه و پشتیبانی نماید.

به خاطر داشته باشید یک وب سرویس هتل خوب باعث ایجاد یک نقطه تماس و ارتباط اصلی مشتری با برند هتل شما می شود. همچنین وب سایت هتل یک منبع اطلاعاتی ارزشمند است که این امکان را برای مخاطبان فراهم می کند تا در هر زمان و مکان به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند و بتوانند با چند کلیک ساده محصولات و خدمات مورد نظر را رزرو نمایند.

یکی از پلتفرم های بسیار کارآمد و قوی در رزرو هتل داخلی، چنلید است. چنلید نسبت به رقبای خود مزایای بلقوه ای دارد که ما را ترغیب می نماید تا همواره از این پلتفرم استفاده نماییم، برخی از این مزایا عبارتند از: ارائه مشاوره رایگان برای آشنایی با خدمات چنلید، صرفه جویی در زمان و هزینه و فرآیند کاملا آنلاین برای استفاده از خدمات چنلید، ثبت آگهی هتلداران در پلتفرم چنلید حکم تبلیغات را دارد. لازم به ذکر است چنلید تنها پلتفرمی است که به صورت همزمان در تامین و رزرو آنلاین هتل داخلی فعالیت می نماید.

 

 

چنلید یک پلتفرم دو سویه آنلاین رزرو هتل و خدمات اقامتی محسوب می شود و یک ارتباط منسجم بین خریدارن و هتلداران، به صورت آنلاین برقرار می نماید. در واقع پلتفرم چنلید مزایای ویژه ای را برای افراد ایجاد می نماید و یک واسطه بین خریدار و هتلدار است؛ بنابراین دیگر نیاز نیست که خریدار و هتلدار برای رزرو هتل با یکدیگر در ارتباط باشند. خریداران و هتل داران با عضویت در پلتفرم چنلید می توانند با اطمینان خاطر خرید نمایند و از مزایای ویژه این پلتفرم قدرتمند نیز استفاده نمایند.

پلتفرم چنلید به فعالان صنعت هتلداری، از صاحبان هتل و اقامتگاه‌ ها گرفته تا چنل منیجرها و آژانس ‌های مسافرتی کمک می‌کند تا ضمن شناخت کامل و جامع از یکدیگر، اطلاعات کاملی از موجودی و ظرفیت‌ های خالی هتل ‌ها و روند قیمت ‌ها در سریع ‌ترین زمان ممکن داشته باشند. ضمن این که روند ارتباط بین آن ‌ها هم از طریق چنلید تسهیل شده است.

اگر شما هم از فعالان صنعت هتلداری و گردشگری هستید و قصد دارید هتل یا اقامتگاه خود را به یک شبکه قدرتمندتر به فعالان این صنعت متصل کنید، و یا برای سفرهای سازمانی و رفاهی سازمان ‌های دولتی یا خصوصی از خدمات با کیفیت در زمینه اقامت استفاده نمایید، بهترین پیشنهاد ما برای شما چنلید است.

برگرفته از وب سایت پلتفرم رزرو آنلاین هتل داخلی چنلید https://channelead.ir/

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آژانس های مسافرتی رزرو آنلاین هتل داخلی رزرو آنلاین هتل پلتفرم چنلید افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رزرو آنلاین هتل داخلی لازم به ذکر رزرو هتل داخلی پلتفرم چنلید ارائه خدمات خدمات رزرو برای رزرو وب سرویس رزرو آن وب سایت سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟

چرا سفر به تفلیس از سوی ایرانی‌ها بسیار این روزها مورد استقبال قرارگرفته است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم برای سفر به این کشور نیازی به تهیه ویزا نیست. از سمت دیگر مسافت بسیار کوتاهی با هواپیما در پیش روی گردشگران قرار دارد. در آخر هم جذابیت‌های تاریخی و طبیعی بکر این منطقه گردشگری دلیل اصلی این مسافرت همیشه عنوان‌شده است. پس اگر به دنبال یک ماجراجویی جدید در بافت تاریخی تفلیس هستید و می‌خواهید با سوارشدن در تله‌کابین شهر را رصد کنید. دیگر وقت آن رسیده است که از رؤیا جدا شوید و وارد دنیای واقعی شوید سپس با رزرو هتل تفلیس این امر را برای خود به واقعیت بدل کنید.

اقامت در هتل‌های لوکس و خوش قیمت

اینکه شما قرار است چقدر هزینه کنید رابطه مستقیم به تعداد ستاره‌های هتل شما دارد. پس چطور شما به‌صورت هم‌زمان می‌توانید در یک هتل چهار ستاره باشید و هزینه کمی را هم در پیش روی خود شاهد باشید. باید بگویم در آفرهای فصلی این امر برای شما محقق می‌شود پس برای آشنایی بیشتر با هتل‌ها به‌قصد رزرو هتل تفلیس ما را همراهی کنید.

هتل بیلتمور تفلیس

برای کسانی که می‌خواهند هم‌زمان از خدمات رفاهی هتل استفاده کنند و در بهترین موقعیت شهر هم اقامت داشته باشند. بهترین اقامت را با رزرو هتل تفلیس بیلتمور در پیش روی خود خواهند داشت. در این هتل می‌توانید از خدمات اسپا و مرکز تناسب‌اندام بهره بگیرید و تنی در استخر سرپوشیده به آب بزنید. از سمت دیگر بافاصله نیم‌ساعته خود را به تئاتر اپرا و باله برسانید. از خوردن غذا در رستوران هتل بی‌بهره نمانید و با گشت‌وگذار در طبیعت بکر تفلیس حسابی اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. در اتاق‌ها می‌توانید منظره‌ای را رو به رودخانه شاهد باشید و درحالی‌که از پشت پنجره مشغول تماشای این منظره هستید صبحانه خود را هم نوش جان‌کنید.

هتل پریفرنس هوالینگ

هتلی که پنج ستاره است یعنی قرار است تمامی نیازهای شمارا برآورده کند. برای این منظور در آفرهای فصلی می‌توانید به تفلیس، خیابان جوزف پیلسودسکی بروید خاص‌ترین مسافرت خود را تجربه کنید. این هتل برنده جایزه هوالینگ یعنی لوکس‌ترین هتل شهر گرجستان شده است. پس دیگر نیازی به تعریف و تمجید از زیبایی‌های و خدمات منحصربه‌فرد آن نیست. کافی است بدانید با اقامت در این هتل در بهترین موقعیت مکانی قرار دارید. چراکه با مترو ۴ دقیقه با فرودگاه یک ربع و با روستای دیدنی تفلیس تنها دقیقه فاصله زمانی شما است. رستوران انسمبل غذاهای آسیایی را ارائه و رستوران دیگری هم برای سرو غذاهای محلی منطقه تدارک دیده‌شده است. در هفت اتاق ۸۰۰ متری و یک سالن رقص بزرگ که ظرفیت ۶۰۰ نفری دارد هم می‌توانید به کارهای و جشن‌های خود رسیدگی کنید. در استخر آبگرم و ماساژ آبی هم خبری از صف‌های شلوغ نیست چراکه در فضای بزرگ همه‌چیز به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده برای شما پیش‌بینی‌شده است.

هتل گالری این

با حضور در هتل‌های چهار ستاره می‌توانید لوکس بودن و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت‌ها را به‌صورت هم‌زمان شاهد باشید. در این هتل برخی از اتاق‌ها به‌صورت خانوادگی و تراس دار برای شما در نظر گرفته‌شده است که در تمام آن‌ها می‌توانید شاهد وسایل بهداشتی رایگان، تهویه مناسب، تلویزیون صفحه تخت و وسایل مخصوص برای پذیرایی باشید. صبحانه نیست در بوفه رستوران هرروز به‌صورت رایگان برای شما مهیا است. در نظر داشته باشید که در سالن جکوزی و سونا هم می‌توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید. دکوراسیونی با تم رنگی ملایم، ایده پردازی خاص، معماری باشکوه و موقعیت مکانی متمایز همه و همه از مزیت‌های حضور در این هتل محسوب می‌شود.

هتل ایبیس باجت تفلیس

یکی دیگر از هتل‌های که شما برای اقامت در تفلیس می‌توانید در نظر داشته باشید که قرار است خدمات خوبی را هم ارائه دهد هتل ایبیس است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و این یعنی خرید بی‌دردسر و گردشگری متمایزی در طول سفر از آن شما است. با جاذبه‌های گردشگری هم کمتر از فاصله زمانی بین ده تا یک ربع فاصله خواهید داشت. می‌توانید از حمل‌ونقل فرودگاهی، فضای نگهداری چمدان و وای فای رایگان، فضای سبز بیرون برای گشت‌وگذار و ده‌ها مزیت دیگر این هتل در طول اقامت نهایت استفاده را ببرید.

هتل ریور ساید تفلیس

هتل‌های چهار ستاره خدمات باکیفیت خود را باقیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند؛ یعنی شما می‌توانید از استخر و سونا و سایر خدمات آبی مجموعه درست شبیه یک هتل پنج ستاره بهره بگیرید با این تفاوت که هزینه اقامت در هتل چهار ستاره را قرار است پرداخت کنید. در این هتل اتاق‌های بزرگی با تراس برای مهمان‌ها فراهم‌شده است که به بالکن فرانسوی هم مشهور است؛ یعنی چشم‌انداز بسیار باشکوهی قرار است در پیش روی شما باشد. در یک ساختمان ۵ طبقه که نمای از یک معماری اصیل را به سبک گرجی به تصویر کشیده است شما می‌توانید شاهد متمایزترین مسافرت خود باشید چراکه خدمات آن نظیر ندارد.

کلام آخر در مورد اقامت در تفلیس

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید با سفر به تفلیس قرار است مهمان مردمان کشوری شوید که عطروطعم غذاهای محلی آن‌ها وقت از خاطرات سفر شما پاک نمی‌شود. امید است مطالب ارائه‌شده به جهت یک اقامت خاطر انگیز موردتوجه شما قرارگرفته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند