Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری جلسه کمیسیون مشترک مدیران روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی، بر لزوم هم‌افزایی میان روابط عمومی بانکها در جهت پیشبرد اهداف نظام بانکی تاکید شد.

به گزارش ایران اکونومیست-کمیسیون روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی به صورت ماهیانه تشکیل می گردد و اعضای این کمیسیون به بررسی مسائل مشترک می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک توسعه تعاون میزبانی این نوبت را بر عهده داشت و مدیران روابط عمومی بانک‌های سپه، کشاورزی، رفاه کارگران، صادرات، ملی، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، تجارت، ملت، پست بانک، مسکن و صندوق کار آفرینی امید در این جلسه حضور یافتند.
در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم هماهنگی و هم افزایی بانکها برای پیشبرد اهداف شبکه بانکی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و عموم مردم تاکید نمودند و از سوی دیگر تداوم آموزش ها و ارائه نکات کاربردی برای عموم به منظور ارائه خدمات موثر مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه مباحث مربوط به نقش بانکها در حوزه مسئولیت اجتماعی و موضوعات فرهنگی مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار گرفت.
همزمان با پیشرفت ها در حوزه‌های متنوع بانکی، لزوم هماهنگی و هم افزایی بانکها برای اطلاع رسانی موثر و تبلیغات خدمات نوین و آموزش های همگانی بیشتر احساس می شود. از این رو مدیران روابط عمومی بانکها به ویژه بانکهای دولتی و نیمه دولتی در پی هم افزایی و همفکری برای توسعه سطح آگاهی عموم جامعه از خدمات راهگشای بانکی هستند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روابط عمومی بانکها هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی طغیانی با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان مجلس نسبت به تغییرات ایجاد شده در طرح مالیات بر سوداگری افزود:‌ شورای نگهبان به برخی مواد طرح مالیات بر سوداگری از جمله ماده ۸ این طرح ایرادات و ابهاماتی را وارد کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ماده ۸ از مواد زیرساختی طرح مالیات بر سوداگری به شمار می‌رود که پایه‌های اطلاعاتی برای اجرای این طرح را فراهم می‌کند، بنابراین ماده ۸ یکی از مواد مفصل طرح است که رفع ابهام از برخی دیگر از مواد طرح نیز منوط به اصلاح همین ماده شده است.

طغیانی با رد ادعای برخی نمایندگان مجلس که معتقدند کمیسیون اقتصادی برای جلب نظر شورای نگهبان اقدام به قانون‌گذاری جدید کرده، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و ما در کمیسیون صرفاً ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح را رفع کردیم. به طور مثال یکی از ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی چه تعداد از تراکنش‌ها در حساب‌های غیرتجاری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در اصلاحیه‌ای که جهت مرتفع کردن نظر شورای نگهبان در کمیسیون صورت گرفت، تصریح شد که تنها ۵ دهم درصد از تراکنش‌های مرتبط با حساب‌های غیرتجاری افراد که بالاترین اعداد را داشته باشند مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین اینطور نیست که این قانون تمام مردم را شامل شود.

وی خاطرنشان کرد: البته یک شائبه درباره این بخش از طرح وجود داشت که این نیم دهم درصد آیا ناظر به اشخاصی است که بالاترین تراکنش‌ها را داشتند یا اینکه ناظر به کل جمعیت کشور است که ما توضیح دادیم ملاک ما در بررسی‌ها، کل جمعیت کشور است. به عبارت دقیق‌تر اگر جمعیت کشور را ۸۵ میلیون نفر در نظر بگیریم، تنها حساب غیرتجاری ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اشخاصی که بالاترین تراکنش‌ها را در این دسته از حساب‌های بانکی خود داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد و سایر مردم از بررسی‌ها معاف هستند.

کد خبر 847417 برچسب‌ها خبر مهم مالیات سازمان امور مالیاتی کشور مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود