Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد گودرزوند چگینی امروز با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهوری در جمع هسته‌های جهادی و گروه‌های مردمی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی از اقشار ازجمله عده‌ای از پزشکان و پرستاران اظهار کرد: ضمن تقدیر از توجه رئیس‌جمهوری به کارِ گروه‌های جهادی، به نظر می‌رسد از فرمایشات آیت‌الله رئیسی سوءبرداشت شده است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها نه سخنرانی کامل رئیس‌جمهوری را گوش‌داده و نه از مواضع انقلابی وی باخبرند، افزود: رئیس‌جمهور در جمع جهادگران به نقل‌قولی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره و در آن سعی کرده تا نمونه‌ای از کار جهادی ارزشمند و مؤثر را برای همگان مثال بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به این نکته که هیچ‌گاه اظهارات رئیس‌جمهوری در بیان نقل‌قول از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تعارض و تقابل با زحمات کادر پزشک و پرستار نبوده و نیست، گفت: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه جهادگران در بحران کرونا در گیلان نمونه مثال‌زدنی است و رئیس‌جمهور بنا داشته تا از این کار جهادی مثال‌زدنی توسط کادر سلامت درمان گیلان همه بهره ببرند.

بیشتر بخوانید :

واکنش تند رئیس سازمان نظام پرستاری به سخنان رئیس‌جمهور واکنش روزنامه دولت به انتقادات گسترده از یک سخنرانی رئیس جمهور/ رئیسی از کادر درمان کرونا خیلی تعریف کرده است دلجویی و تقدیر رئیسی از کادر درمان

برخی‌ها شتاب‌زده و عجولانه از این قطعه مواضع رئیس‌جمهوری در تقابل با کار پزشکان و پرستاران، سوءاستفاده کردند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از سخنرانی رئیس‌جمهوری، برخی‌ها شتاب‌زده و عجولانه از این قطعه مواضع رئیس‌جمهوری در تقابل با کار پزشکان و پرستاران، سوءاستفاده کردند، تصریح کرد: مواضع رئیس‌جمهوری نه‌ تنها در تقابل با کار ارزشمند پزشک و پرستار ما نبوده بلکه در تائید کار جهادی آن‌ها در بحران کرونا و دوشادوشی این قشر پرتلاش و زحمت‌کش در کنار جهادگران جهت خدمت بهینه سلامت به مردم بوده است.

گودرزوند چگینی با اشاره به تلاش‌ها و روحیه ارج نهادن به مقام مدافعان سلامت توسط دولت سیزدهم به‌ ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران کرونا بیان کرد: سالاری در قول و فعل خود طی سال‌های اخیر ثابت کرده که مدافع حقوق کادر بهداشت و درمان در کنار استیفای حقوق به‌ حق مردم است و همیشه از زحمات و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان طی این سال‌ها مقتدرانه دفاع کرده است.

به‌گونه‌ای از سخنرانی رئیس‌جمهور بهره گرفته‌ شد تا نتوان از روحیه کار جهادی جهادگران بهره‌مند شد

وی با بیان اینکه برخی‌ها به‌ گونه‌ای از تقطیع صوت سخنرانی رئیس‌جمهور بهره گرفته‌اند که خیلی‌ها نتوانند از روحیه کار جهادی جهادگران بهره‌مند شود، افزود: جهادگران در کشور امروزه ظرفیتی را به وجود آورده‌اند که بهره‌گیری از توان و استعداد آن‌ها در جهت رفع نیازمندی‌های مردم یک هنر است.

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم با اشاره به حُسن بهره‌گیری از توان جهادگران و نیروهای مردمی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: اینکه سالاری توانسته در کنار ارائه خدمات سلامت به مردم با کادر پزشک و پرستار از نیروهای جهادی و مردمی نیز بهره بگیرد، شکی نیست و یکی از الگوهای موفق دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در طی سال‌های اخیر همین بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ممکن بوده است.

به گفته عضو مجمع نمایندگان گیلان، دوستداران کشور و نظام نباید با ترفند و تقطیع از سخنرانی رئیس‌جمهوری سوءاستفاده و در مسیر درست خدمت‌رسانی به مردم اختلال ایجاد کنند.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1644196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی پرستار جامعه پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان سخنرانی رئیس جمهور پزشکان و پرستاران رئیس جمهوری بهره گیری کار جهادی برخی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی

منبع: تسنیم

tags # سید ابراهیم رئیسی ، آفریقا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • شکار عکس جنجالی از زن بی‌حجاب در حین سخنرانی رئیسی
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • عکس خبرساز یک زن بی‌حجاب در سخنرانی رئیسی
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت