Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران به علت شکست مقابل الجزایر در دیدار دوستانه، در رنکینگ فیفا دو پله سقوط کرد اما هم‌چنان صدرنشین آسیاست.

به گزارش ایران اکونومیست، شاگردان دراگان اسکوچیچ در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان با دو پله سقوط در جایگاه بیست‌وسوم جهان قرار گرفتند ولی صدرجدول آسیا را در اختیار خود نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ چند هفته قبل در تنها دیدار تدارکاتی خود مقابل الجزایر شکست خورده بودند که این مساله با امتیاز منفی برای ایران همراه بود.

در همین حال در رده‌بندی کلی و در جایگاه ۱۰ تیم نخست نیز تغییراتی صورت گرفته است که مهم‌ترین آن‌ها صعود تیم ملی آرژانتین به رده سوم و سقوط فرانسه به رده چهارم است.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر جهان در رنکینگ ماه ژوئن فیفا:

۱- برزیل
۲- بلژیک
۳- آرژانتین
۴- فرانسه
۵- انگلیس
۶- اسپانیا
۷- ایتالیا
۸- هلند
۹- پرتغال
۱۰- دانمارک

رده‌بندی پنج تیم برتر قاره آسیا:

۱- ایران (۲۳ جهان)
۲- ژاپن (۲۴ جهان)
۳- کره‌جنوبی (۲۸ جهان)
۴- استرالیا (۳۹ جهان)
۵- قطر (۴۹ جهان)

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رنکینگ فیفا ، تیم ملی فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رنکینگ فیفا تیم ملی فوتبال ایران رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد