Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عاشقی روز پنجشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان عجب شیر با بیان اینکه دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده ها ضروری است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به خصوص خانواده ها در یادگیری مفاهیم مختلف در مواجهه با مصرف و پیشگیری از اعتیاد و انتقال این مفاهیم به فرزندان نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: در خصوص آموزش آشنایی با آسیبهای اجتماعی و مواد مخدر می بایست کلیه اقشار جامعه ورود پیدا کرده و تمامی دستگاه های مرتبط با توان مضاعف فعالیت کنند .
معاون فرماندار عجب شیر افزود: حرفه آموزی معتادان متجاهر باید در اولویت برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سطح شهرها و روستاها باشد، البته مبارزه با مواد مخدر نیاز به یک حرکت بسیجی و جهادی دارد.
عاشقی خواستار نظارت بیشتر بر مراکز و درمانگاه های درمان اعتیاد شد و گفت: جمع آوری، درمان، بازگشت به جامعه و ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته باید در یک راستا و بازه زمانی تعیین شده انجام شود و از هم منفصل نباشد.
معاون فرماندار عجب شیر برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان عجب شیر اعلام کرد.

برچسب‌ها مواد مخدر عجب شیر ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر عجب شیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر عجب شیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه