Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ از حضور وینگر سنگالی در تیمش خوشحال است. 

یولیان ناگلزمان در مورد ورود سادیو مانه به بایرن مونیخ صحبت کرده است.

طرفداری | یولیان ناگلزمان از فصل آینده می تواند روی سادیو مانه در ترکیب تیم بایرن مونیخ حساب کند. مانه دیروز رسما به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ معرفی شد و سرمربی جوان باواریایی ها از انجام این انتقال شادمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگلزمان در مورد ورود وینگر سنگالی به تیمش می گوید:

در همان اولین ملاقات، فهمیدم که سادیو بازیکنی است که در خدمت تیم بازی می کند و شخصیت فداکارانه دارد. این ویژگی برای بازیکنی با این آوازه، خارق العاده است. او گفت که می تواند بازی در هر پستی را تصور کند. کم پیش می آید که در اولین مکالمه، یک بازیکن کاملا خودش را در خدمت باشگاه و مربی قرار دهد. این باعث شد که تمایل ما برای انجام این انتقال بیشتر شود. ما بایرن مونیخ هستیم. ما همیشه می توانیم برای ستاره های بزرگ پیشنهاد ارائه بدهیم. گاهی اوقات با محدودیت های مالی مواجه می شویم، به خصوص زمانی که بازیکن در انگلیس بازی می کند.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت: 

 در مورد سادیو اما جریان متفاوت بود زیرا او به پروژه ما، باشگاه و هم تیمی هایش علاقه زیادی دارد. من از جذب او خیلی خوشحال شدم. ما هنوز نمی توانیم 100٪ در مورد نقش او روی سیستم بایرن مونیخ صحبت کنیم. علاوه بر این باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی در بازار نقل و انتقالات رخ می دهد. اما سادیو بازیکنی است که می تواند در چهار یا پنج پست بدون هیچ مشکلی به میدان برود و همچنین توانایی عوض کردن پستش در جریان بازی را هم دارد. 

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش پیشنهاد باواریایی‌ها برای جانشینی توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد از سمت فعلی خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش کناره‌گیری کند تا هدایت بایرن مونیخ را عهده‌دار شود. در روزهای اخیر خبرهای فراوانی درباره توافق رانگنیک با باواریایی‌ها منتشر شد، گزینه‌ای که باب طبع بسیاری از هواداران تیم مونیخی نبود و با واکنش‌ها منفی آنها همراه شد. اکنون اما آنها نفس راحتی خواهند کشید، چرا که رانگنیک اعلام کرده که قصد رها کردن نیمکت اتریش را ندارد.

رانگنیک 65 ساله که هدایت شمار زیادی از تیم‌های آلمانی شامل اشتوتگارت، هوفنهایم، لایپزیگ، شالکه و هانوفر را در کارنامه دارد و مدتی هم در فصل 22-2021 سرمربی منچستریونایتد بود،  گفت: من با تمام وجود، سرمربی تیم ملی ملی اتریش هستم و واقعاً از این کار لذت می‌برم و مصمم هستم تا با موفقیت به حرکت در راهی که قدم گذاشته‌ایم ادامه دهم. در همین حال اما مایلم تأکید کنم که این به منزله پس زدن بایرن مونیخ نیست، بلکه بیشتر برای احترام گذاشتن به تیم فعلی‌ام و تلاش برای تحقق اهداف مشترک‌مان است. تمام تمرکز ما روی کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپاست و هر کاری که از دست‌مان برآید برای پیشروی در این مسابقات انجام می‌دهیم.

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

قرارداد فعلی رانگنیک با اتحادیه فوتبال اتریش برای هدایت تیم ملی این کشور تا پایان ماه جولای سال 2026 اعتبار دارد. او روز نخست ماه ژوئن سال 2021 به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما