Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا اواخر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق استان شاهد وزش باد شدید تا شدید، طوفان لحظه‌ای، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهیم بود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح وضعیت جوی استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: تا اواخر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق استان شاهد وزش باد شدید تا شدید، طوفان لحظه‌ای، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط جوی احتمال بروز آسیب به سازه‌های موقت، تابلوها. درختان و اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی نیمه شرقی و محورهای اصفهان، نائین، یزد به علت کاهش دید وجود خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم به علت کاهش دید اصول ایمنی را در تردد جاده‌ای رعایت و از فعالیت‌های کوهنوردی و ترددهای جاده‌ای در مناطق شرق استان تا ۲۴ ساعت آینده اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: تمام عوامل امدادی در مناطق شرقی استان اصفهان آماده‌باش هستند و به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های منطقه شرق استان تاکید شده است سازه‌های موقت، المان‌های ناپایدار شهری و جاده‌ای و تأسیسات کشاورزی را در برابر تندباد و گردوغبار محلی با رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی استحکام ببخشند.

کد خبر 583705

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منصور شیشه فروش گردو غبار مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان طوفان گردوغبار محلی وضعیت محورهای استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مناطق شرق شرق استان کاهش دید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد

دریافت 16 MB کد خبر 6096095

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان
  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل
  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها