Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اقتصاددانان مطرح کشور در نشستی با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر اقتصاد راهکارهای مهار تورم، رشد اقتصادی و حل چالش های اقتصاد کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛  در نشست اقتصاددانان با وزیر اقتصاد و معاون اقتصادی رئیس جمهور، ضمن بررسی چالش های کنونی اقتصاد از جمله تورم، عدم‌تعادل های مختلف از جمله در بخش مالی و بودجه و اقتصاد خانوار، راهکارهای بهبود وضعیت اقتصاد کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست تخصصی که در سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی ‌و دارایی برگزار شد، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور،  خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،  سبحانیان معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد و جمعی از اقتصاددانان و اساتید مطرح اقتصاد کشور حضور داشتند.
آقایان داوود دانش جعفری، مصباحی مقدم،  شاپور محمدی، ال اسحاق ، عبده تبریزی، نصیری اقدم، شقاقی، صالحی، شریف زاده ، عزتی ، صادقی شاهدانی ، محمد قاسمی ، تیمور رحمانی و سید کمال سید علی و همچنین خانم مینو کیانی از جمله اقتصاددانان حاضر در این نشست بودند که هر یک به ارایه دیدگاه ها و تحلیل های خود در زمینه مسائل مختلف اقتصادی در حوزه های سیاستهای پولی، نرخ سود بانکی، سیاستهای مالیاتی، حذف ارز ترجیحی، نرخ تورم و نقدینگی پرداخته و راهکارهایی برای حل برخی از چالش های موجود در اقتصاد کشور ارائه کردند.
مولد سازی اموال و دارایی های مازاد دولت و شرکت‌های دولتی، تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور، مدیریت نقدینگی و اعمال سیاست های پولی، مالی و بودجه ای  متناسب با شرایط کنونی اقتصاد به منظور مهار تورم از جمله محورهایی بود که حاضرین در این نشست بر اجرای آن تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد اقتصاد اقتصاد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان