Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های سه وزن دوم کشتی فرنگی جام متئو پلیکونه ایتالیا و رنکینگ اتحادیه جهانی، از صبح امروز در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:


در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 پر اولافسون از سوئد را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله  لوکا داریوزی از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در دیدار پایانی با زولتان لوای از مجارستان مبارزه می کند.

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 دانیل کاتاراگا از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل متئو مافه زولی از ایتالیا با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.

در روز نخست این رقابت ها 5 نماینده کشورمان  به مصاف حریفان خود رفتند که محمد حسینوند پناهی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی