Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده ظهر پنجشنبه در نشست ستاد استانی اربعین، افزود: پیش‌بینی می‌شود بعد از دو سال بیماری کرونا شش میلیون ایرانی در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شود، گفت: برای اعزام زوار استان به اربعین همه توان استان پای کار بیاید، و ستادی در استانداری تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد زاده اظهار داشت: همه توان دستگاه‌های اجرایی، توان مالی و همه ظرفیت برای خدمت‌رسانی به زوار پای کار بیاید.

استاندار تصریح کرد: گچساران محل عبور کاروان کربلا است به همین منظور پنج میلیارد تومان از متمم سفر رئیس جمهور برای استقرار موکب‌ها در گچساران در نظر گرفته شده و مبلغی نیز برای احداث زائر سرای استان در شلمچه پیش بینی شده اشت.

وی اظهار داشت: بخشی از کار این زائر سرا تا زمان اربعین انجام می‌شود و برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل ممکن به زوار امام حسین (ع) خدمت کنیم باید برنامه‌ریزی منسجمی انجام شود و لیست نیازمندی‌های کاروان‌ها استان نیز برای تهیه مایحتاج آنها احصاء شود.

کد خبر 5521946

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی احمدزاده اربعین حسینی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خراسان رضوی آمار کرونا مشهد اردبیل سفر استانی ویروس کرونا بیرجند ایلام بجنورد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۰ نفر از زائران استان در قالب نخستین گروه عمره گزاران از کهگیلویه و بویراحمد، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.

وی بیان داشت: اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

قوامی نژاد تصریح کرد: این زائران در قالب کاروانی ۱۲۰ نفره از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد خبر 6094997

دیگر خبرها

  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استاد دانشگاه کهگیلویه و بویراحمدی نمونه کشوری
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین