Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:50:38 GMT

خدمات ناباروری در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۸۵۹۴

خدمات ناباروری در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، رامین نسیمی دوست بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ابتدای دولت سیزدهم با تاکید بر ارائه خدمات حمایت از زوجین نابارور در مراکز ناباروری، اظهار کرد: خدمات ناباروری در راستای سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی به منظور افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جذب ۴۰ نفر پزشک متخصص و ۷ نفر پزشک فوق تخصص و توزیع در بین بیمارستان‌های دولتی در سطح استان بیان کرد: برای اولین بار یک نفر پزشک فوق تخصص غدد و یک نفر پزشک فوق تخصص مراقبت‌های ویژه به شهرستان پارس آباد معرفی شده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: خرید و تحویل تجهیزات PICU برای ۸ تخت بیمارستان بوعلی، خرید و تحویل دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس هیتاچی، دستگاه سونوگرافی زیمنس، دستگاه کشت خون، سل کانتر، اتوآنالایزر و الایزاریدر برای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و افزایش تعداد تخت‌ها و دستگاه‌های دیالیز از جمله اقدامات این معاونت در حوزه تجهیزات پزشکی از ابتدای دولت سیزدهم است.

نسیمی دوست افزود: احداث بیمارستان‌های ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده و ۵۴۰ تختخوابی سینا جزو برنامه‌های مهمی است که دانشگاه بطور جدی پیگیر آنها بوده و امیدواریم با راه اندازی این بیمارستان‌ها شاهد افزایش کیفیت خدمات درمانی در استان باشیم.

وی تلاش در راستای اجرای عدالت در مدیریت منابع انسانی پرسنل درمانی و تکریم ارباب رجوع را از جمله اهداف مهم این معاونت دانست و تصریح کرد: رسیدگی به شکایات مراجعین و مداخله بهنگام، تلاش در راستای توزیع عادلانه منابع و اعتبارات و رعایت اصل شایسته سالاری در انتخاب مدیران جزو اولویت‌های معاونت درمان دانشگاه جهت خدمت رسانی بیشتر به هم استانی‌ها است.

کد خبر 5521869

منبع: مهر

کلیدواژه: درمان ناباروری ناباروری اردبیل دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شهرستان پارس آباد دولت سیزدهم شایسته سالاری بیمارستان امام خمینی جمهوری اسلامی مهر بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خراسان رضوی آمار کرونا مشهد اردبیل سفر استانی ویروس کرونا بیرجند ایلام بجنورد سنندج نفر پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید