Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:40:15 GMT

اولویت شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات لحاظ شود 

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۸۷۴۹

اولویت شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات لحاظ شود 

ایسنا/کردستان نمایندە مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندرە و کامیاران در مجلس گفت: در توزیع اعتبارات اولویت‌ها و مشکلات اساسی شهرستان‌ها در نظر گرفتە شود.

محسن فتحی امروز (۲تیر) در سومین جلسە شورای مدیریت و برنامەریزی استان کردستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شدە، در سفر ریاست جمهوری بە استان کردستان اعتبارات خوبی برای توسعە استان اختصاص دادە می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجە بە فراوانی مشکلات موجود در استان و اعتبارات محدود، اتفاق خاصی در استان نخواهد افتاد، لذا در توزیع اعتبارات اولویت‌ها و مشکلات اساسی شهرستان‌ها در نظر گرفتە شود.

فتحی بیان کرد: در حال حاضر بهبود معیشت مردم دغدغە اصلی دولت است و انتظار می‌رود کە مسئولان از شعار بپرهیزند و با عمل و پشتکار در صدد رفع مشکلات استان برآیند.

در ادامە این جلسە یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بر ضرورت توجە بە توسعە زیرساخت‌های گردشگری استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با همت استاندار کردستان و برنامەهای اجرا شدە از ابتدای سال جاری مسیر توسعە گردشگری در استان هموار شدە است.

گویلیان افزود: تنها با گذشت دو روز از ماە فصل تابستان بیش از ۹۰ درصد از مراکز اقامتی شهرستان‌های سنندج، بانە، مریوان و هورامان پر شدە کە این مهم جای بسی خرسندی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانە رضایت مسافران از مراکز اقامتی و سفر بە استان کردستان ۱۰۰ درصدی است.

گویلیان یادآور شد: باید بیش از پیش بە توسعە زیرساخت‌های گردشگری در استان توجە کرد زیرا گردشگری در مدت زمان کم توسعە بسیاری را بە دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان کردستان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمعی از اولیای دانش آموزان مناطق منفصل شهری سنندج از حمایت و پشتیبانی مدیریت شعب بانک مهر ایران در کردستان تجلیل کردند.

کورش پیرویسی رئیس انجمن اولیا و مربیان مدارس حسن آباد سنندج با قدردانی از تلاش‌های حسام الدین اسعدی مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان عنوان کرد:کار نیکو و انفاق و کمک به فقرا و نیازمندان و خیراندیشی موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد. آنان که باروح بلند و مناعت طبع و با دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خود دوست داشته و یاری می‌رساند در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته مدارس ناحیه منفصل شهری حسن آباد با مشکلات و کمبودهای متعددی مواجه بود و جناب آقای اسعدی توانست با کمک‌های خود سبب رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مدارس شد.پیرویسی افزود: ما اولیاء و دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه معراج حسن آباد، بر خود لازم دانسته مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به این اقدام خداپسندانه و بزرگ منشی اعلام داریم.

وی عنوان کرد: دانش آموزان مناطق کم برخوردار با کمبودها و مشکلات متعددی مواجهند بنابراین ضروری است سایر خیرین و مدیران برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.در ادامه حسام الدین اسعدی، مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان عنوان کرد: براساس رسالت ذاتی و انسانی، کمک به همنوعان و تلاش برای رفع نیازهای جامعه وظیفه ماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک بانک خیراندیش است، اظهار کرد: چشم اندازو هدف این بانک کمک به رفع نیاز، نیازمندان و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه است.وی همچنین تصریح کرد: بانک مهر ایران با ارائه خدمات مناسب و در خور شأن مشتریان توانسته است بیشترین مشتریان را در استان کردستان به خود اختصاص داده است.

مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان افزود: در دوره شیوع ویروس منحوس کرونا این بانک در سطح استان حضوری فعال داشته است و با اهدای دستگاه ضد عفونی کننده یو وی به دانشگاه علوم پزشکی و خرید یخچال و دستگاه مخصوص نوزادان و اهدا آن به شیرخوارگاه مریم به مسئولیت‌های اجتماعی ایفای نقش نموده است.

اسعدی تصریح کرد: امروز خرسندیم که مجموعه پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان با اقدامات خود توانسته در رفع محرومیت و کاهش آلام هموطنان نقش آفرینی کنند و امیدواریم که همه مشکلات این عزیزان رفع شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900626

دیگر خبرها

  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان