Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک، انتشار این عکس واکنش گسترده مخاطبان در فضای مجازی را برانگیخته است. اغلب کاربران از اینکه ستاره‌های فوتبال و سینما در اوضاع وخیم اقتصادی مردم، خویشتن‌داری نمی‌کنند و با آنها احساس همدردی ندارند، شاکی بودند. در زیر پستی که حاوی تصاویر سفر خارجی پرهزینه این بازیکن است، ۴۰ هزار کامنت ثبت شده که اغلب حاوی اعتراض مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع افکار عمومی از اینکه چنین ظواهر لوکسی از سوی بخش مرفه جامعه به طور مداوم در شبکه‌های اجتماعی به نمایش عمومی در می‌آید گله‌مند هستند، چرا که اختلاف سطح طبقاتی در جامعه را ملموس‌تر می‌کند و قدرت تحمل مردم در مقابل کمبودها را کاهش می‌دهد.

از سویی دیگر گروهی نیز معتقدند وقتی کسی زحمت می‌کشد، حق دارد از دسترنج خود بهره ببرد و در رفاه زندگی کند اما قابل کتمان نیست که قسمت اعظم کارمندان و کارگرانی که ساعات زیادی از شبانه‌روز مشغول کار مداوم و زحمت برای تامین نیازها هستند، به حقوق مکفی و رضایت‌بخش دسترسی ندارند.

برخی از مخاطبان می‌گویند اگر اوضاع زندگی بازیکن درجه دویی مثل مصلح که چندان هم مطرح فوتبالیست نخبه و مطرحی نبوده و هیچگاه هم در سطح بازی در تیم ملی ظاهر نشده، اینچنین است پس ستاره‌های تراز اول فوتبال ایران چگونه و در چه سطحی با پول دریافتی از بیت المال زندگی می‌کنند؟ مصلح اکنون عضو تیم گل‌گهر سیرجان است که به طور کامل از بودجه کارخانه دولتی به همین نام استفاده می‌کند. مصلح قبل از این هم در تیم سپاهان اصفهان عضویت داشت که رقم انتقالش هم در فصل ۲۰۱۹ نجومی محسوب می‌شد.

به نظر می‌رسد اینگونه زندگی‌ها و پرداخت‌های نجومی از سوی تیم‌های دولتی با شعار دولت فعلی همخوانی ندارد و باید به ولخرجی باشگاه‌های ورزشی به خصوص در رشته فوتبال و والیبال رسیدگی شود و جلوی این ریخت و پاش ها به حرمت وضع اقتصادی مردم که در تنگنا قرار دارند، گرفته شود. 

مردم معتقدند در روزهایی که بسیاری از خانواده ها برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود به مشکل خورده‌اند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق دریافتی و درآمد بسیاری از اقشار جامعه کفاف هزینه‌های اولیه شان را ندهد، پرداختی‌های چند میلیاردی به بازیکنان و مربیان ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد و توقع نداشتند در دولت رئیسی هم چنین رویه‌ای ادامه پیدا کند.

اکنون در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر شاهد قراردادهای فوق نجومی با بازیکنانی هستیم که بعضا حتی یک بازی ملی هم در کارنامه ندارند!

منبع: تابناک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران

در روز‌های گذشته امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گویی اعلام کرده بود که در ترافیک اتوبان چمران مورد حمله سارقان قرار گرفته که در این کش و قوس گردنبند طلای او به سرقت رفته است.

او گفته بود: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودروی من خورد و پس از آن شروع به فریاد زدن مرد و با دست به شیشه خودرو می‌کوبید؛ زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزیی ببیند.

منوچهری در ادامه گفته بود از این صحنه شوکه شده و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم؛ این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: پیگیری نکردم، چون به نظرم به جایی نمی‌رسد؛ بار‌ها این اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد.

در این رابطه سردار علی ولی‌پور گودرزی روز جمعه در واکنش به این موضوع گفت: این شهروند همانند دیگر شهروندان باید به پلیس اعتماد کند و موضوع را به ما اطلاع دهد تا ماموران متوجه وقوع جرم شوند و آن را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: حتما هر شهروندی اتفاقی برایش رخ می‌دهد باید به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کند؛ ابتدا مامور در محل حاضر و اظهارات ثبت می‌شود و پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کار به صورت تخصصی پیگیری می‌شود.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اگر موضوعی برای شهروندی پیش آمده باید به پلیس اطلاع رسانی کند و مطمئن باشد که پلیس پیگیری می‌کند؛ ما سعی بر کسب رضایت مردم داریم و موضوعات آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رییس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان به پلیس مهم است، گفت: در عین حال همه مردم برای ما عزیز و شریف هستند و فرقی بین آنها نمی‌گذاریم، پلیس پشتیبان هر کسی است که تعرض یا ظلمی به وی شده و با خاطی برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما کار همه مردم را انجام می‌دهیم و برای پلیس فرقی ندارد فردی که به او ظلم شده، چه شغل و سمتی دارد چرا که رضایتمندی آحاد مردم برای ما مهم است.

سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که پس از این اتفاق ابلاغ کرد که با این شهروند تماس گرفته و او را به پلیس دعوت کنند تا کار وی پیگیری شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس