Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد پاکپور امروز در یادواره شهدای زرهی استان اصفهان با درود بر شهدا گفت: بنا به گفته برخی از سرداران جنگ یک گنج بود و برای به دست آوردن این گنج‌های درونی باید تلاش کرد و جهاد تبیین را امروزه سرلوحه خود قرار دارد.

در دیداری که با شهید ابومهدی المهندس داشتم نکاتی را در مورد فیلم‌های آرشیوی حزب بعث عراق بازگو کرد که جلسات آن‌ها قبل از جنگ تحمیلی برگزار و صدام شنونده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شناخت هنرپیشه‌های خارجی نسبت به شهدا در بین جوانان
به گفته او در اواخر سال ۵۸ تصمیم در مرکزیت بعث عراق برای جنگ گرفته می‌شود و بخش اعظمی از خاک ایران را اشغال کردند و اگر خلأ در تبیین دوران دفاع مقدس ایجاد شود تحریم و وارونه جلوه دادن هم ممکن می‌شود.

باید پیوسته این گنج را بشکافیم و موضوعات را برای مردم تبیین کنیم در حالی که چنین چیزی رخ نداده است، در یک برنامه تلویزیونی نشان داده شد که به جوانان عکس‌های شهدای به نام را نشان می‌دهد و نمی‌شناسند، اما هنرپیشه‌های خارجی را سریع می‌شناسند.
مقابله با جنگ با حداقل تجهیزات
سردارپاکپور می‌گوید: تا فرصت داریم و زنده هستیم باید این شهدا را به جوانان معرفی کرد و بسیاری از فیلم‌ها عمیق نیستند و باید توجه زیادی به آن‌ها شود.

در حال حاضر جوانان نمی‌دانند که با پیروزی انقلاب جنگ و از اسفند سال ۵۷ درگیری‌ها آغاز شد و پیرامون ما بسیاری از قومیت‌ها را در مقابل ما تحریک کرده بودند و در آن زمان سپاه نوپا بود.

او حین درگیری در کردستان، خلق عرب و سیستان و بلوچستان، جنگ بر ما تحمیل شد، گفت: باید برای جوانان روشن شود که چگونه با تجهیزات و آمادگی حداقلی که داشتیم با اشاره امام (ره) برای مقابله به میدان می‌آمدند و در اصفهان حدود ۲۳ هزار شهید را تشییع کرد.

جوانان ما با هدفی به میدان آمدند که امام حسین (ره) برای زنده‌نگه‌داشتن اسلام شهید شد و معتقد بودند که حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است.

فرمانده نیروی زمینی گفت: اولین وظیفه مسئولان در قبال شهدا این است که اعتماد مردم نسبت به نظام کم نشود و روز به روز بیشتر شود و مشکلات مردم را حل کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا دفاع مقدس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترویج امید، اعتماد و آگاهی‌سازی صحیح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان اظهار کرد: ما در یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه از سوی دشمن قرار داریم و اگر به دنبال پیروزی در این نبرد هستیم، باید به نقش رسانه‌ها در این پیروزی که بسیار حائز اهمیت است، توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهترین اسلحه برای مبارزه در این جنگ ترکیبی ترویج امید و امیدآفرینی است، افزود: از این تهاجم ضربه‌هایی به جسم و روح کشور ما وارد و در بعضی موارد منجر به بروز بی‌اعتمادی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این جلسات به‌طور مستمر انجام گیرد و در آن امیدآفرینی در کنار اعتمادسازی شکل گیرد.

مهروی‌پور تاکید کرد: در حوزه اعتمادسازی، آگاهی‌سازی صحیح نیز بسیار حائز اهمیت بوده و جامعه رسانه‌ای اصفهان نیز به طور قطع نسبت به این موضوع حساس است.

وی ادامه داد: امیدآفرینی، اعتمادسازی و آگاهی‌سازی باید با یک مشارکت‌آفرینی پی‌ریزی و پیگیری شود، از این‌رو بر آن شدیم که در سال جاری به‌طور ویژه به موضوع رسانه و بررسی نقش آن در فرهنگ‌سازی جامعه بپردازیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها به‌ویژه پروژه‌های شهری گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری کمک به مرجعیت رسانه‌های داخلی به‌ویژه رسانه‌های استانی و شهر اصفهان است و باید با مشارکت یکدیگر این مهم را رقم زنیم.

کد خبر 747854

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود