Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@12:29:38 GMT

پیام محمد صلاح برای سادیو مانه

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۹۱۴۳

پیام محمد صلاح برای سادیو مانه

آفتاب‌‌نیوز :

سادیو مانه بعد از روزهای درخشانی که با لیورپول تجربه کرد تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند.

به گزارش اسپورت، محمد صلاح هم تیمی پیشین مانه این پیام خداحافظی را برای او منتشر کرد: روزهای خوبی در لیورپول داشتی. از تو به خاطر همه لحظات زیبایی که خلق کردی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تو در ماجراجویی جدیدت آرزوی موفقیت می‌کنم.‌ همه ما دلتنگ تو خواهیم شد.

مانه هم‌ در پاسخ به صلاح این گونه نوشت: بە کار خود ادامه بده. تو بهترین هستی برادرم.

صلاح با لیورپول قرارداد دارد. با وجود آن که خبرهایی درباره جدایی او از قرمزپوشان آنفیلد به گوش می‌رسد اما بعید است که لیورپول این بازیکن کلیدی خود را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد صلاح سادیو مانه لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان مهره اصلی در برنامه های باشگاه و مربی جدید برای فصل آینده قرار دارد. 

در آنفیلد می گویند صلاح به قراردادش که در سال 2025 به پایان می رسد، پایبند خواهد ماند. بعد از اتفاقات اخیر و درگیری لفظی صلاح و یورگن کلوپ در بازی برابر وستهم، ستاره مصری در کانون خبرهاست.

علاقه عربستان سعودی به صلاح همچنان وجود دارد، اما نه به شدت تابستان گذشته. در عربستان آنها می دانند که به احتمال زیاد صلاح برای یک سال دیگر در انگلیس  به فوتبال ادامه خواهد داد و مدتی است که به فکر جذب او با انتقال آزاد در تابستان 2025 هستند.

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند