Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@14:20:57 GMT

حاج صفی از یونان به قطر می رود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۹۴۰۹

حاج صفی از یونان به قطر می رود

بازیکن چندپسته فوتبال ایران فصل جدید فوتبالی را هم در آ. اک. آتن شروع خواهد کرد.

 احسان حاج‌صفی از آن دست بازیکنانی است که در تمام پنجره‌های نقل‌و‌انتقالاتی سال‌های قبل فوتبال ایران مشتری‌های پرشماری داشته است.

امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده و مثل همیشه باشگاه‌های لیگ برتری زیادی به دنبال جذب کاپیتان تیم ملی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سپاهان که حالا در نبود نویدکیا شدیدا به یک بازیکن باتجربه که در بین هواداران و سایر بازیکنان وزنه محسوب شود؛ احتیاج دارد بگیرید تا تراکتور که با سرمربی خارجی جدیدش سودای بستن یک تیم قدرتمند را دارد و امیدوار بود تا بتواند کاپیتان سابقش را بار دیگر به تبریز بیاورد.

با این‌حال احسان حاج‌صفی از شرایطش در یونان کاملا راضی است.

احسان در ۵۰ درصد بازی‌های تیمش در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار داشت و به طور کلی در ۴۵ درصد از دقایق ممکن برای آ. اک. آتن به میدان رفت تا فصل نسبتا موفقی را پشت‌سر گذاشته باشد.

با توجه به اینکه جایگاه احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی هم تا حدود زیادی نزد کادرفنی تیم ملی تثبیت‌شده به نظر می‌رسد، احتمال آنکه احسان بخواهد در آستانه جام جهانی تغییری را تجربه کند، چیزی نزدیک به صفر است.

با این‌حساب حاج‌صفی امسال هم در سوپرلیگ یونان توپ خواهد زد و در این کشور خودش را برای حضور در سومین جام جهانی آماده می‌کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: احسان حاج صفی یونان تراکتور حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد