Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل در طی ماه‌های گذشته اپل را تحت فشار قرار داده تا فناوری RCS را روی آیفون بپذیرد و آخرین تلاش این شرکت، انتشار ویدیویی است که در آن از آهنگ Texts Go Green آلبوم جدید خواننده معروف، دریک (Drake) بدین منظور بهره گرفته است. آلبوم Honestly, Nevermind خواننده‌ی معروف، دریک، به‌تازگی منتشر شده و سومین ترک آن Texts Go Green نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون گوگل از این آهنگ، برای اشاره به عدم پذیرش فناوری RCS در آیفون بهره گرفته است.

به گزارش ۹to۵Google، این ویدئو با استفاده از نسخه‌ی اندروید توییتر آپلود شده و تیم بازاریابی گوگل از این آهنگ به‌عنوان فرصتی برای برجسته کردن پدیده‌ی حباب سبز درمقابل حباب آبی استفاده کرده است.

ویدیوی منتشرشده در حساب کاربری اندروید در توییتر، ۲۸ ثانیه است و فقط حلقه‌ای از آغاز آهنگ سوم آلبوم جدید دریک در زمینه‌ی آن پخش می‌شود. گوگل از فناوری تبدیل متن به گفتار و متن سفید در پس‌زمینه‌ی مشکی در این ویدئو استفاده کرده است.

غول جست‌وجوی اینترنت در این ویدئو به‌صراحت درخواست دارد تا آیفون از RCS پشتیبانی کند. این شرکت همچنین به این موضوع اشاره دارد که فقط اپل می‌تواند مشکل را حل کند.

تیم اندروید با استفاده از آهنگ Texts Go Green در ویدئو جدید خود، به پدیده‌ای اشاره دارد که در آن یک کاربر آیفون بلاک می‌شود یا سعی می‌کند به شخصی که آیفون ندارد پیامک ارسال کند. در این ویدئو همچنین اشاره شده است که تیم مهندسی فوق‌العاده بااستعداد اپل می‌توانند این مشکل را برطرف کنند و این شرکت باید RCS را مدنظر قرار دهد تا امنیت ارسال پیامک نیز افزایش یابد.

RCS امکان ارسال تصاویر، ویدئو با وضوح بالاتر، نشانگر‌های تایپ، رسید‌های تحویل و خوانده‌شدن پیام ازطریق داده (وای‌فای یا اینترنت موبایل) را فراهم می‌کند. علاوه‌براین، RCS از رمزنگاری پیام‌ها پشتیبانی می‌کند.

گوگل قبلاً در رویداد I/O ۲۰۲۲ خود نیز سعی کرد اپل را ترغیب کند تا از RCS در آیفون پشتیبانی کند. WWDC ۲۰۲۲ که اوایل ماه جاری برگزار شد، فرصتی بود که اپل در آن می‌توانست خبر اضافه شدن RCS به آیفون را با انتشار iOS ۱۶ اعلام کند، اما این اتفاق رخ نداد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوگل آیفون نسخه ی اندروید توییتر حساب کاربری اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • فناوری در خدمت جنایت