Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در دیدار با مسئولین قرارگاه تحول اجتمایی منطقه غرب کشور و استان مرکزی افزود: حمایت و پشتیبانی از کودکان کار یکی از اقدامات مثبت و ماندگار است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به محرومان باید در اولویت مسوولان باشد، بخصوص باید برای رفع مشکلات زوج های جوان تلاش کرد و کمک کرد زندگی آن‌ها با امیدواری شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سیره معصومین (علیهم السلام) کمک کردن به هم نوع بوده است و آن بزرگواران همواره بر کمک به مستضعفان تاکید داشته اند.

آیت الله علما بر ضرورت توجه به کودکان کار تاکید کرد و افزود: برخی از کودکان کار استعدادهای عمیقی دارند و اگر خوب تربیت و حمایت شوند می توانند برای کشور مفید باشند، باید کارهای اساسی و ریشه ای انجام دهیم و برای هر کار موارد فرهنگی و تربیتی آن مدنظر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی با فقر و بیکاری بوجود می آید، لذا باید اولویت ها را در نظر بگیریم و افرادی که باید حمایت شوند را شناسایی و کمک کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این که زوج های جوان باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: یکی از مواردی که باید کمک کنیم تا صورت نگیرد موضوع طلاق است، باید کمک کنیم زوج ها از هم جدا نشوند.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء طلاق کودکان کار کرمانشاه قانون تسهیل ازدواج جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء طلاق امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء طلاق کودکان کار کرمانشاه قانون تسهیل ازدواج جوانان امام جمعه کرمانشاه کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • مسوولان در نشر و چاپ کتاب نویسندگان را حمایت کنند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)