Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@04:11:37 GMT

عکسی عجیب ولی واقعی از لیونل مسی + عکس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۹۸۷۷

عکسی عجیب ولی واقعی از لیونل مسی + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، نام لیونل مسی مدتها است با برند آدیداس عجین شده و کمپانی آدیداس روی این ابرستاره آرژانتینی سرمایه‌گذاری کلانی کرده. در قرارداد اخیری که بین مسی و آدیداس امضا شد کمپانی ورزشی آلمانی مبلغ ۳۰ میلیون یورو به مسی پرداخت کرده. قراردادی که می‌تواند به زودی مسی را به جرگه میلیاردرهای ورزشی وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جالب اینجا است که داستان مسی و برندهای پوشاک ورزشی همیشه از این قرار نبوده و او زمانی با کفش‌های برند نایک، رقیب و دشمن اصلی آدیداس، به میدان می‌رفته.

لیونل مسی اولین قرارداد حرفه‌ای خود با یک کمپانی تولید البسه ورزشی را زمانی امضا کرد که تنها ۱۴ سال سن داشت. قراردادی که نه با آدیداس، بلکه با نایک، امضا شد. طبق قرارداد نایک با مسی، او در همه مسابقات با کفش‌های این کمپانی به میدان می‌رفت.

با اینکه در حال حاضر تصور کردن لیونل مسی با کفش‌های نایک برای هواداران او غیرممکن است ولی در سالهای اولیه درخشش او در بارسا، ستاره آرژانتینی با کفش‌هایی بازی می‌کرد که نشان معروف نایک بر روی آنها دیده می‌شد.

این هفته عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که لیونل مسی را در اولین روزهای حضورش در نوکمپ، در حالی نشان می‌داد که کفش‌های معروف توتال۹۰ کمپانی نایک را به پا داشت.

آخرین قرارداد مسی با آدیداس در سال ۲۰۱۷ امضا شده و گفته می‌شود بر اساس این قرارداد مادام‌العمر، آدیداس هر سال به این ستاره آرژانتینی مبلغ ۳۰ میلیون یورو پرداخت می‌کند. مسی اولین فوتبالیستی است که آدیداس یک برند از کفش‌های خود را به نام او تولید و عرضه کرده است.

منبع: ورزش سه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود راهی اینتر میامی آمریکا شده، هنوز عملکرد درخشانی دارد. او علی‌رغم خروج از فوتبال اروپا همچنان در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و کسی نمی‌داند که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به تازگی تصویر جالبی از مسی در بازی FC۲۴ منتشر شده که او در سن ۴۷ سالگی هنوز مشغول بازی است. اتفاقی که هواداران مسی علاقه زیادی به رخ دادن آن دارند!

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899961

دیگر خبرها

  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟