Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی فتوحی ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار داشت: پس از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت سازمان‌های مرتبط بر قیمت کالاها تا سه برابر افزایش یافت اما این روند پیگیری هم رضایت مردم را جلب نکرده است در این مدت سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی  نظارتهای خود را به میزان چشمگیری افزایش داده‌اند اما تا نتیجه مطلوب فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، مقرر شد افزایش قیمت‌ها حداکثر در سه کالا و آن هم نهایت ۸ برابر شود، اما افزایش نرخ در تمامی کالاها و آن هم تا سقف ۱۲ برابر صورت گرفت؛عدم همراهی بازار با این طرح یکی از مهمترین دلایل تلاطم در قیمت‌ها است که بخش عمده آن به بخش خصوصی مربوط می‌شود. نظارت دستگاه های متولی با توجه به توانی که در اختیار دارند خوب است اما خروجی آن برای مردم رضایت بخش نبوده است.

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان رضوی گفت: سال گذشته بیش از ۶ هزار شکایت از سوی مردم به این سازمان ارسال شده است که در این زمینه شهرداری‌ها بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند و حدود ۳۰ درصد از شکایات با ورود سازمان بازرسی حل و فصل شده است.

فتوحی گفت: سال گذشته ۴۱ گزارش کیفری از سوی سازمان بازرسی به مراجع قضایی ارسال شد و ۸۰ درصد از آنها منتهی به محکومیت شد که نشان از همکاری مناسب مراجع قضایی و دستگاه‌های نظارتی دارد؛ در حوزه اخذ مالیات هم نظارت‌های زیادی بر بانک‌ها انجام شد که موجب اخذ ۹۰ هزار میلیارد ریال مالیات در سال ۱۴۰۰ شد. هر چند طبق پیش‌بینی‌ها  باید سالانه حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال مالیات در خراسان رضوی پرداخت شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل بازرسی خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم

مریم نوری بالانجی مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته ارزش سرمایه‌گذاری حوزه شیلات و آبزی پروری قشم ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس به ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال رسید.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به افزایش ۲۰۸ درصدی ارزش سرمایه‌گذاری پرورش میگو هم گفت: حجم تولیدات واقعی این محصول غذایی نیز به دو هزار و ۱۸۰ تُن در سال رسید که رشد ۴۵ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد