Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمدهادی ایمانیه در آیین افتتاح بخش های جدید بیمارستان با اشاره به اهمیت مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی گفت: این مرکز علاوه بر ارایه خدمت به بیماران استان فارس، مراجعانی از سایر استان های کشور را نیز تحت پوشش خدمات تشخیصی درمانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس همچنین با توجه به مشارکت خیرین در راه اندازی دو پروژه جدید سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، خیرین را افتخار استان و کشور و حامی مردم خواند و از خدمات آنان در مسیر خدمت به همنوع قدردانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه آیین بهره برداری از بخش های مگا آی سی یو و همودیالیز بیمارستان شهید دکتر فقیهی گفت: این مرکز آموزشی درمانی با وجود اساتید و پزشکان مجرب، امکانات و تجهیزات روزآمد، به عنوان یکی از مراکز مهم ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان استان فارس و سایر استان های کشور شناخته می شود، که این توانمندی از افتخارات دانشگاه به شمار می رود.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به مشارکت خیرین در راه اندازی پروژه های سلامت در فارس، اظهار کرد: نخستین مجمع خیرین تامین سلامت کشور در استان فارس راه اندازی شده و در حال حاضر به عنوان الگو در سایر استان های کشور مطرح است.

او ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح خدمات بهداشتی درمانی در استان، خیرین را چشم و چراغ استان فارس دانست و بر ترویج فرهنگ کار خیر و رفع دغدغه های آنان تأکید کرد.

مسوول ارشد حوزه سلامت استان فارس گفت: بخش مگا آی سی یو بیمارستان شهید دکتر فقیهی با ۴۰۰ مترمربع و ۱۰ تخت، با هزینه ای بالغ بر سیزده میلیارد تومان، با مشارکت خانواده مرحوم «نوشاد» از خیرین استان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بخش همودیالیز این مرکز آموزشی درمانی نیز با ۴۰۰ مترمربع و ۱۳ تخت، با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان، با مشارکت خانواده مرحومه «جعفری» و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

آیین بهره برداری از دو پروژه سلامت در بیمارستان شهید دکتر فقیهی با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جمعی از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه خیرین حوزه سلامت استان، صبح امروز، دوم تیر ۱۴۰۱ برگزار شد.

بیمارستان شهید فقیهی واقع در  شیراز، بیمارستانی است آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ظرفیت ۳۷۳ تخت ثابت که در سال ۱۳۳۰ شمسی تاسیس شد.

برچسب‌ها شیراز استانداری فارس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز استانداری فارس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز شیراز استانداری فارس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز فارس بیمارستان شهید دکتر فقیهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره برداری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به پهناور بودن استان و حجم بالای مراجعان تاکید کرد: لازم است تلاش برای توسعه توانمندی‌ها و رفع چالش‌های حوزه سلامت، اولویت مسئولان باشد.

او، مرجعیت و قدرت تصمیم‌گیری را از ویژگی‌های اصلی اساتید عنوان کرد که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و در خصوص اخلاق پزشکی و توسعه مسائل فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهکار‌هایی نیز ارائه داد.

تلاش برای تقویت برنامه آموزش دانشجویان و ارتقای جایگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه، دیگر تاکید نماینده ولی فقیه در فارس بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار، محور اصلی تلاش اعضای هیئت رئیسه دانشگاه را توسعه خدمات مجموعه در تمامی ابعاد و در تمامی مناطق استان عنوان کرد و ادامه داد: در کنار توسعه خدمات، از دغدغه‌های اصلی مسئولان دانشگاه، تقویت اهداف فرهنگی در سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید است.

سیدوحید حسینی با اشاره به تلاش‌هایی که در حوزه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده، به کسب موفقیت‌های حوزه سلامت استان فارس در این زمینه پرداخت و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه تخصصی پزشکی در جایگاه برتر کشور قرار دارد و با ظرافت ویژه‌ای مسایل اساتید، دانشجویان و دانشگاه در حال پیگیری است.

او از افزایش قابل توجه تعداد فلوشیپ و پزشک فوق تخصص طی ۳۰ ماه گذشته در دانشگاه خبر داد و افزود: همچنین در حال حاضر بیش از ۶۵۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان، به مردم خدمات سلامت‌محور ارائه می‌دهند.

حسینی در ادامه با ارائه توضیحاتی پیرامون تامین اعتبارات و پرداخت مطالبات کادر سلامت گفت: تقویت تامین منابع و معیشت اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز با پیگیری مکرر مسئولان دانشگاه از مجموعه وزارت بهداشت و نهاد‌های مرتبط، در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه اهداف پژوهشی در حوزه سلامت فارس اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده و برنامه ریزی در زمینه تقویت امر پژوهش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رتبه ششم کشور در حوزه پژوهش، به رتبه چهارم کشور ارتقا یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است