Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان رضی، نماینده گیلانی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم رقابت‌های آسیا - اقیانوسیه ۲۰۲۲ که در سئول کره جنوبی برگزار شد در حرکت اول وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی مهار کرد، در حرکت دوم وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی بازماند و توانست ۲ مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گیلان یک نماینده دیگر نیز به نام محسن بختیار در این دوره از مسابقات حضور داشت که در دسته ۵۹ کیلوگرم صاحب ۳ مدال طلا و یک نشان نقره شد.

در رقابت‌های پاراوزنه برداری آسیا - اقیانوسیه ۲۰۲۲ کره جنوبی ۲۳۴ ورزشکار شامل ۱۴۴ نفر در بخش مردان و ۹۰ نفر در بخش زنان از ۲۵ کشور حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده گیلانی رقابت های پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند