Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عصر امروز در همایش بزرگداشت بسیج اساتید با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید چمران اظهار کرد: مسأله جهاد تبیین برازنده شما اساتید است و تأثیر مطالب شما برای مخاطبان‌تان و سایر اعضای جامعه بسیار زیاد است و امروز حتی بیشتر از زمان جنگ به حضور مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب اسلامی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: صد سال پیش انگلیسی‌ها از بین سه گزینه، رضاخان را پادشاه کردند، او هم با هزینه این مملکت ارتش ۱۰۰ هزار نفری به راه انداخت که موظف شد با قیام‌های مردم مقابله کند و عزاداری و روضه و همه را تعطیل کرد؛ شروع به غارت ثروت کشور کرد و زمین‌های مرغوب را غارت کرد، بهترین ممالک ایران به نام رضاخان بود اما همین ارتش در جنگ جهانی یک تیر هم در مقابله با تجاوز انگلیسی‌ها شلیک نکرد و یک ساعت هم جلوی دشمن مقاومت نکرد.

فدا بیان داشت: وقتی زمان مصرف رضاخان تمام شد، آنقدر شرافت و شجاعت نداشت که چهار سرباز او را دستگیر کنند و تبعید کنند بلکه با پای خودش از کشور خارج شد و این رویکرد در زمان فرزندش هم ادامه داشت، تا جایی که اجنبی‌ها در خاک کشور جلسه گذاشتند و ایران را تقسیم کردند و پادشاه کشور را در جلسه هم راه ندادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: برخی می‌خواهند با این شایعات نفوذ و تأثیر جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند، اما نمی‌بینند که امروز با وجود فشارهای غربی چطور مقاومت می‌کنیم و قدرت اول منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند در جنگ شناختی با عملیات روانی در ذهن جوانان نسبت به انقلاب شبهه ایجاد کند،  افزود: بازدیدی از شهرک علمی تحقیقاتی داشتیم، جوانان ما آنجا با سختی تلاش می‌کنند تا کشور مستقل و مقتدر شود اما این موارد را نمی‌بینیم و اهمیت تبیین را فراموش می‌کنیم.

فدا خاطرنشان کرد: در مقابله با کرونا دست به زانوی خود گرفتیم، تحریم‌مان کردند و با سختی و مشکلات مستقل شدیم و به آمار صفر فوتی کرونا رسیدیم و این نتیجه استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توجه به دانشمندان داخلی است، وقتی که واکسن تولید کرده بودیم می‌گفتند آب مقطر تزریق می‌کنید اما امروز نتایج آن را دیدیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن برکت آمار کرونا ایران سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عج استان اصفهان همایش بزرگداشت بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمودور واسیلوس گریپاریس (Commodore Vasilios Griparis)، فرمانده عملیات اروپایی موسوم به ASPIDES، اظهار داشت: «از زمان آغاز عملیات ASPIDES در 19 فوریه 2024، سطح تهدیدات بدون تغییر باقی مانده است.»
 
این بیانیه نشان دهنده اعتراف آشکار به شکست در محدود کردن عملیات یمن با هدف قرار دادن کشتی‌های وابسته به دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس است.
 
پس از آنکه فرانسه و دانمارک از خروج دو ناوچه به دلیل خطر مقابله با پهپادها و موشک‌های یمنی خبر دادند، آلمان نیز ناوچه خود را از دریای سرخ خارج کرد.

همچنین بلژیک پس از ناکامی در آزمایش رهگیری یک پهپاد، ناوچه خود را از محل خارج کرد. این امر تایید می‌کند که حملات یمن ناتوانی‌های قابل توجهی را در قدرت دریایی غرب آشکار کرده است.
 
پیش از این، بریتانیا پس از چندین حمله پهپادهای یمنی، کشتی جنگی Diamond را با کشتی ریچموند جایگزین کرد که این نشان دهنده ضعف قابل توجهی در توانایی نیروی دریایی بریتانیا برای مقابله با عملیات‌های یمن بود. این امر در مورد ناوچه‌های اروپایی نیز صدق می‌کند.
 
بسیاری از فرماندهان و افسران ناوهای جنگی بریتانیایی و آمریکایی در دوره گذشته اظهاراتی مبنی بر ناتوانی خود در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمنی بیان و تاکید کرده‌اند که حملات یمن در طول زمان مرگ‌بار، دقیق‌تر و مکرر می‌شود.

آنها همچنین اذعان داشتند آنچه در حال رخ دادن است، نشان دهنده بزرگترین چالش دریایی از زمان جنگ جهانی دوم است.
 

دیگر خبرها

  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است