Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران از شنبه چهارم تیرماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود که سه بازیکن تیم ملی نوجوانان هم به این اردو دعوت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ سامک‌ویسی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران ، هجده نفر را به چهارمین اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر هستند: تهران ۱-سید محمدغفاری ۲-محسن عسگری نیا ۳-محمد امینی ۴-آرین بی نظیر ۵-محمد امین خسروی ۶-امیر محمد حبیبی ۷_صارم جعفری ۸_ماتیار احمدپور ۹_ دانیال رحمانی ۱۰_محمدرضا سلطانی   اصفهان ۱۱_سید علی گلستانه ۱۲-علی جعفری ۱۳-محمد سراجی   البرز ۱۴-مهدی سلیمانی ۱۵-پارسا عزتی   سمنان ۱۶_محمد فاضلی   مازندران ۱۷-پارسا نیارمی   خراسان جنوبی ۱۸_پوریا ایوبی   چهارمین اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان از روز شنبه چهارم تیرماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود .   هادی عامری سرپرست ، سیامک ویسی سرمربی، البرز آبکناری مربی ، میلان کوتاراچ مربی ، امین، بهادرزاده آنالیزور و دانیال تیماجی مربی بدنساز این تیم هستند .

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال جوانان چهارمین اردوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال