Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت های کشتی فرنگی جام متئو پلیکونه ایتالیا و رنکینگ اتحادیه جهانی، با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز نمایندگان کشورمان پایان یافت.

این رقابت ها روزهای اول و 2 تیرماه برگزار و تیم 7 نفره ایران توسط محمد حسینوند پناهی در وزن 55 کیلوگرم به مدال طلا، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن 82 کیلوگرم به مدال نقره و محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب در فینال و در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 پر اولافسون از سوئد را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله  لوکا داریوزی از ایتالیا را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد در دیدار پایانی مقابل زولتان لوای از مجارستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 دانیل کاتاراگا از مولداوی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل متئو مافه زولی از ایتالیا با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل میهایل رادو از مولداوی با نتیجه 2 بر یک مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی جام پلیکونه امین کاویانی نژاد مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس