Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:32:45 GMT

شورش بارسلون علیه شکیرا؛ برو، تو را نمی‌خواهیم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۰۴۴۶

شورش بارسلون علیه شکیرا؛ برو، تو را نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، جدایی زوج مشهور جرارد پیکه و شکیرا، یکی از خبرسازترین جدایی‌ها بین سلبریتی‌ها در سال جاری بود. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بعد از این جدایی، شکیرا، در شهر بارسلون با چنان فشاری از سوی افکار عمومی مواجه شده که ممکن است ناچار به ترک شهر شود. این در حالی است که شکیرا در سالهای اخیر و بعد از ازدواج با پیکه، در بارسلون زندگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از عواملی که ممکن است باعث ترک شهر توسط شکیرا شود، فشارهای رسانه‌ها است. روزنامه مارکا می‌گوید هر روز تعداد زیادی خبرنگار در اطراف خانه شکیرا در این شهر گشت می‌زنند تا شاید بتوانند تصویری از او شکار کنند. نزدیک بودن محل سکونت شکیرا در بارسلون به محله‌ای که پیکه از کودکی در آن بزرگ شده، فشارها بر شکیرا را افزایش داده.

از این گذشته شکیرا در شهر بارسلون عملا حیات اجتماعی ندارد. او دوستهای اندکی در این شهر کاتالان دارد و مایل است به شهری نقل مکان کند که بار دیگر امکان حیات اجتماعی را برایش فراهم کند.

یکی دیگر از عواملی که شکیرا را به مرز انفجار رسانده نوشته‌هایی است که اخیرا روی دیوار خانه او نوشته شده است. گفته می‌شود این نوشته‌ها حاوی پیامهای توهین‌آمیز و تحقیرکننده بوده. شکیرا حتی علیه این دیوارنوشته‌ها به پلیس بارسلون شکایت کرده.

روزنامه مارکا می‌گوید مجموعه این عوامل باعث شده شکیرا از خیر زندگی در بارسلون بگذرد و او به احتمال زیاد در هفته‌های آینده راهی آمریکا می‌شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس

حمید مطهری از کادرفنی تیم ملی جدا شد تا مربی تراکتور شود.

طرفداری | امیر قلعه‌نویی به جدایی حمید مطهری از کادرفنی تیم‌ملی واکنش نشان داد.

حمید مطهری که کنار امیر قلعه‌نویی در کادرفنی تیم‌ملی حضور داشت، تصمیم گرفت جدا شود تا مربی جدید تراکتور باشد.

امیر قلعه‌نویی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی برای دستیار سابق خود آرزوی موفقیت کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود