Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هوش مصنوعی شرکت یوتی می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا از روی عکس افراد، سن آنها را تخمین زده و افراد زیر ۱۸ سال را تشخیص دهد.

همکاری بین یوتی و اینستاگرام با آزمایش کاربران آمریکایی که سعی می‌کنند تاریخ تولد خود را اشتباه وارد کرده تا بالای ۱۸ سال ظاهر شوند، آغاز می‌شود. اینستاگرام از آنها می‌خواهد کارت شناسایی خود را آپلود کنند، ویدیو ضبط کنند یا از دوستان تایید بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سخنگویان شرکت در پاسخ به این سوال که آیا اینستاگرام به دنبال اجباری کردن تایید سن برای کاربران جدید است یا خیر، گفت: «برای شروع، ما این آزمایش را بر روی افرادی متمرکز می‌کنیم که سعی می‌کنند تاریخ تولد خود را از زیر ۱۸ سال به ۱۸ سال و بالاتر تغییر دهند. ما در تلاشیم تا بفهمیم چه زمانی ممکن است فردی سن خود را به اشتباه معرفی کند و فهرست گزینه‌های خود را در اختیار آن افراد قرار می‌دهیم. ما همچنان به دنبال فرصت‌های بیشتری برای آزمایش و گسترش منوی گزینه‌ها برای تایید سن خواهیم بود.»

یوتی گفت که نمی‌تواند درباره برنامه‌های اینستاگرام نظر بدهد، اما گفت که نرم‌افزار آن در دیگر پلتفرم‌های متا (فیسبوک، اوکولوس و واتس‌اپ) در این لحظه مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

اینستاگرام با حساب‌های کاربران زیر و بالای ۱۸ سال متفاوت رفتار می‌کند، به طوری که افراد زیر ۱۸ سال به طور پیش فرض یک حساب خصوصی دارند.

بیشتر بخوانید:

هشدار کودک‌ربایی در اینستاگرام | قابلیتی برای یافتن کودکان مفقود شده

این آزمایش نشانه دیگری است که مشخص می‌کند، شرکت‌ها از تایید هویت دیجیتال و تایید دیگری از فناوری یوتی استقبال می‌کنند.

کد خبر 685546 برچسب‌ها واتس آپ- پیام رسان هوش‌ مصنوعی اینترنت - اینستاگرام اینترنت - فیسبوک اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: واتس آپ پیام رسان هوش مصنوعی اینترنت اینستاگرام اینترنت فیسبوک اینترنت زیر ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • هوش مصنوعی جهت‌گیری سیاسی افراد را از روی چهره تشخیص می‌دهد
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟