Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2022 مقابل آمریکا قرار گرفت و توانست از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش مهر، هفته دوم رقابتهای لیگ ملت‌های والیبال شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در شهر صوفیه بلغارستان پیگیری شد که طی آن شاگردان بهروز عطایی موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران که هفته اول لیگ ملت‌ها را هم با دو شکست به پایان برده بود، در اولین بازی هفته دوم برابر تیم ملی بلغارستان تن به شکست ۳ بر صفر داد تا روند ناکامی‌هایش ادامه داشته باشد.

ملی پوشان جوان و کم تجربه کشورمان که در این دوره با هدایت سرمربی ایرانی در لیگ ملت‌ها حضور یافته اند، در دیدار برابر آمریکا تلاش زیادی کردند تا به پیروزی برسند و با ارائه یک نمایش قابل قبول به هدف خود رسیدند.

شاگردان عطایی برخلاف پیش بینی‌ها ست اول را درخشان ظاهر شدند و توانستند حریف خود را ٢٥ بر ١٨ شکست دهند تا حریف را غافلگیر کنند.

در ست دوم هم ملی پوشان کشورمان نمایش قائل قبولی داشتند و ١٦ بر ١١ هم اختلاف را با حریف حفظ کردند اما حریف با چند تغییر در ترکیب توانست در امتیاز ١٧ بازی را مساوی کند و این شرایط تا امتیاز ٢٤ پیش رفت اما در نهایت این ایران بود که ست دوم را ٢٩ بر ٢٧ به سود خود خاتمه داد.

ست سوم هم برای هر دو تیم نزدیک پیش رفت و تا امتیاز ١٠ دو تیم رقابت فشرده‌ای داشتند با این حال ملی پوشان ایران بهتر کار کردند و در ادامه ٢٢ بر ٢٠ هم پیش افتادند و در نهایت ٢٥ بر ٢٧ پیروز شدند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!