Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@02:26:44 GMT

پیروزی والیبال ایران برابر آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۰۷۱۴

پیروزی والیبال ایران برابر آمریکا

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌ها مقابل آمریکا پیروز شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب، دوم تیر مقابل تیم قدرتمند آمریکا به میدان رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۹ بر۲۷ و ۲۷ بر ۲۵) پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ست اول این دیدار پایاپای شروع شد اما به تدریج ملی‌پوشان ایران پیش افتادند و در امتیاز ۱۲ بر ۷ اولین وقت استراحت فنی را گرفتند. این برتری در ادامه بیشتر شد و ایران ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید. ایران در ابتدای ست دوم هم تیم برتر میدان بود اما حریف در امتیاز ۱۷ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه رقابت پایاپایی شکل گرفت و دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند اما در نهایت ملی‌پوشان کشورمان ۲۹ بر ۲۷ پیروز شدند. رقابت در ست سوم نزدیک‌تر پیش رفت و دو تیم برای کسب امتیاز تلاش زیادی کردند. در حالی که ایران ۲۶ بر ۲۵ جلو بود، مرتضی شریفی و اسفندیار به هم برخورد کردند که بازی دقایقی متوقف شد تا به وضعیت آنها رسیدگی شود. این ست در نهایت با برتری ۲۷ بر ۲۵ ایران  به پایان رسید.  

به این ترتیب ایران اولین شکست آمریکا در لیگ ملت‌ها را رقم زد. یانکی‌ها در تمام دیدارهای هفته اول و اولین دیدار هفته دوم به پیروزی رسیده بودند و اولین شکست خود را مقابل ایران تجربه کردند.  

تیم ملی ایران تا قبل از این دیدار دو برد و سه باخت داشت و با این پیروزی تا اینجای کار  سه برد و سه باخت را ثبت کرده است.  

امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب ابتدایی تیم ملی در این دیدار بود.

برنامه تیم ایران در هفته دوم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، سوم تیر: ایران _ برزیل، ساعت ۱۸

شنبه، چهارم تیر: کانادا _ ایران، ساعت ۱۵

منبع: فرارو

کلیدواژه: والیبال ایران آمریکا هفته دوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در ورزشگاه المپیک شهر رم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. رم با ۵۹ امتیاز در مکان پنجم و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و شاگردان «دنیله دروسی» در تیم رم امیدوارند تا در پایان فصل جاری بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

سایت «tuttojuve» خبر داد؛ «جانلوکا مانچینی» و سردار آزمون دو بازیکن تیم رم هستند که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برابر بایرلورکوزن مصدوم شدند. هر دو بازیکن در روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. مانچینی از ناحیه دست همچنان احساس درد می‌کند اما مهاجم ایرانی رم امیدوار است تا در بازی حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که سردار آزمون به صورت قرضی در تیم رم حضور دارد و در پایان فصل باید به بایرلورکوزن آلمان باز گردد.

کد خبر 6096122

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس