Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@00:19:03 GMT

پاکستان سفیر کانادا را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۰۸۱۶

پاکستان سفیر کانادا را احضار کرد

وزارت امور خارجه پاکستان در اعتراض به اظهارات توهین آمیز علیه دولت و رهبران نظامی خود توسط یک نماینده پارلمان کانادا، سفیر این کشور را احضار کرد.

به ‌گزارش بامداد جمعه ایران اکونومیست، رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابع دیپلماتیک در اسلام‌آباد اعلام کردند که سفیر کانادا روز پنجشنبه به وزارت خارجه پاکستان احضار و با اعتراض قوی اسلام‌آباد علیه سخنان اخیر یک نماینده پارلمان کانادا روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه افزودند: مقام‌های وزارت امور خارجه پاکستان یادداشت اعتراض را به سفیر کانادا تحویل داده و مراتب خشم و نارضایتی خود از سخنان ضدپاکستانی در پارلمان کانادا را اعلام کردند.

اسلام‌آباد اعتراض شدید خود را به دولت اوتاوا ابلاغ و اظهارات غیر مسئولانه و غیردیپلماتیک "تام کیمیک" نماینده پارلمان کانادا در مورد تحولات سیاسی پاکستان را محکوم کرد.

منابع خبری پاکستان گزارش دادند: تام کیمیک که به حزب محافظه کار کانادا تعلق دارد، به تازگی حین سخنرانی در پارلمان کانادا، ظاهراً تلاش کرده تا پای نهادهای نظامی و امنیتی پاکستان را به فراز و نشیب‌های سیاسی این کشور بکشاند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: پاکستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پاکستان پارلمان کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد

الهام محمدوف سفیر آذربایجان در کابل با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع دیدار کرد.
وزارت دفاع در یک اعلامیه ازقول مولوی محمد یعقوب مجاهد نگاشته است که بازگشایی سفارت آذربایجان در کابل یک اقدام مثبت بود و ما خواهان آغاز هرچه زودتر همکاری‌های اقتصادی و تجارتی با آذربایجان هستیم.
سفیر آذربایجان نیز تاکید کرده‌است که کشورش ضمن تقویت روابط، آماده گسترش همکاری‌ها با دولت و مردم افغانستان است.

پیش از این نیز یک هیأت رسمی ازبکستان به ریاست جمشید خواجه‌یوف، معاون نخست وزیری آن کشور برای همکاری‌های اقتصادی بیشتر به افغانستان سفر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم