Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اظهارات دبیر هیات دو و میدانی استان که مدعی شده است در ورزشگاه تختی به روی ورزشکاران این هیات بسته شده است، واکنش نشان داد.

ابراهیم نصیری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در ابتدای امر قصد پاسخگویی به اظهارات دبیر هیات دو و میدانی را نداشتم، اما به دور از انصاف است که زحمات و تلاش های مدیریت اداره کل ورزش استان در راستای تعمیر و بازسازی ورزشگاه تختی اهواز دیده نشود؛ ورزشگاه تختی اهواز به ویژه زمین چمن شماره یک در حال مرمت و بازسازی است و باتوجه به کار زیربنایی صورت گرفته شده زمین چمن تا دو ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به نظر من دبیر هیات دو و میدانی به جای مصاحبه و توییت زدن بهتر است خودش و رییس محترم هیات حضور مستمر در هیات داشته باشند زیرا اگر حضور مستمر داشته باشند این گونه صحبت نمی شود و متوجه می شوند که محوطه کارگاهی است و هر مکانی که محل کارگاهی شود و در حال بازسازی باشد، طبیعتا  آن مکان محصور شده و ممکن است برخی مواقع نیز درب آن جا بسته باشد. هر چند هر روز دو و میدانی کاران باتوجه به این که پیست متعلق به خودشان است از آن استفاده می کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: نکته قابل تامل این است که هیات دو و میدانی استان حتی یک بار هم از پیست استاندارد ورزشگاه غدیر اهواز بازدید نداشته است تا این پیست را وارد مدار استفاده کند تا وقتی در این شرایط که ورزشگاه تختی در حال بازسازی است بتوانند از دیگر پیست استاندارد موجود در اهواز استفاده کنند. چرا علی رغم این که بارها به هیات دو و میدانی گفته شده است که از پیست غدیر استفاده شود، توجهی نداشته اند؟ اصلا چرا هیات دو و میدانی اهواز را راه اندازی نمی کنند؟

وی ادامه داد: همچنین به نظر من این گونه صحبت کردن شایسته دبیر هیات دو و میدانی نیست و باید عیب کار را نزد خودشان پیدا کنند زیرا عدم حضورشان در هیات باعث رقم خوردن چنین وضعیتی شده است. توصیه من به دوستان مان در هیات دو و میدانی این است به جای مصاحبه و توییت زدن و خطاب قراردادن مدیرکل ورزش استان، حضور مستمر در هیات داشته باشند و هم از پیست دو و میدانی غدیر استفاده کنند و بهتر است کار را مدیریت کنند.

نصیری عنوان کرد: دو سال پیش به هیات دو و میدانی تجیهزات دادیم اما بروید و ببینید که چگونه از تشک ها نگه داری می شود. به شدت از نحوه نگه داری این تجهیزات گله مند هستم. این هیات حتی نتوانسته از این وسایل و تجهیزات نگه داری کند. ضمن این که هیات در مدیریت و اداره پیست تختی اهواز نیز عاجز است و بعد مدیرکل را خطاب قرار می دهند؟

وی افزود: سالن بدنسازی کنار هیات دو و میدانی نیز در اختیار این هیات است اما متاسفانه هیات حتی نتوانسته از آن به درستی نگه داری کند و تبدیل به زباله دانی شده است.

وضعیت سالن بدنسازی در اختیار هیات دو و میدانی خوزستان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان دووميداني دبیر هیات دو و میدانی ورزشگاه تختی نگه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده