Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما عالمیان در اولین مسابقه خود در رقابتهای فیدر اسلوونی در مصاف با هیروتو حریف ژاپنی به پیروزی قاطع ۴ بر ۱ دست یافت و به مرحله یک شانزدهم پایانی راه یافت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ نیما عالمیان در مصاف با هیروتو حریف قدرتمند ژاپنی به پیروزی ارزشمند ۴ بر ۱ دست یافت و به مرحله یک شانزدهم پایانی رقابتهای انفرادی wtt فیدر اسلوونی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این دیدار عالمیان در حالیکه گیم اول را ۱۱ بر ۵ به حریف واگذار کرد، در گیم دوم موفق شد ۱۱ بر ۶ به پیروزی دست یابد.نماینده کشورمان گیم سوم را ۱۲ بر ۱۰ به سود خود به اتمام رساند.   سرانجام عالمیان دارنده رنکینگ ۱۵۵ دنیا در دو گیم متوالی با نتیجه ۱۱ بر ۸ از سد هیروتو با رنکینگ ۵۹ دنیا گذشت و به مرحله بعد راه یافت.   برد احمدیان مقابل حریف سرسخت کره جنوبی   در ادامه ی رقابت های جهانی فیدر به میزبانی اسلوونی، امین احمدیان در یک دیدار نزدیک مقابل حریف شرق آسیایی با حساب ۴ بر ۳ به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت .   احمدیان نماینده تنیس روی میز ایران دارای رنکینگ ۱۶۵ دنیا در مصاف با دونگ هیون کیم از کره جنوبی با حساب ۴ بر ۳ به برتری دست یافت.   گیم اول با نتیجه ۱۱ بر ۵ به سود حریف کره ای پایان یافت، در گیم دوم احمدیان ۱۱ بر ۵ به برتری دست یافت، در گیم سوم حریف سختکوش کره ای ۱۳ بر ۱۱ بازی را به نفع خود پایان برد، در گیم چهارم این مسابقه، ورزشکار کشورمان ۱۱ بر ۶ بازی را به نفع خود کرد، در ادامه و در گیم پنجم بازی با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود حریف کره ای ادامه یافت ، در ادامه این بازی پایاپای و نزدیک، در گیم ششم احمدیان ۱۱ بر ۵ به‌ برتری دست یافت تا همه چیز به گیم پایانی و سرنوشت ساز هفتم ختم شود.   در گیم هفتم ، نماینده ی شایسته کشورمان در حالی که از حریف قدرتمند خود عقب بود در نهایت با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت و در مجموع با نتیجه ی ۴ بر ۳ راهی مرحله ی دوم جدول اصلی رقابت های فیدر اسلوونی شد.   برد هدایی در گام نخست   در چارچوب رقابت های wtt فیدر به میزبانی کشور اسلوونی، امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با رنکینگ ۱۰۹ دنیا در گام نخست به مصاف آندریاس لوانکو از اتریش با رنکینگ ۱۲۷ دنیا رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت.    گیم اول با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود هدایی خاتمه یافت، در گیم دوم نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ بر حریف خود چیره شد، اما حریف اتریشی در سه گیم بعد با نتایج ۱۳ بر ۱۱ ، ۱۱بر ۵ و ۱۱ بر ۸ بر ملی پوش کشورمان پیروز شد، در گیم ششم هدایی ۱۱ بر ۸ به پیروزی دست یافت تا کار به گیم سرنوشت ساز هفتم کشیده شود.   در گیم نتیجه ، ملی پوش ارزنده تنیس روی میز کشورمان بازی را از ابتدا در دست گرفت و در خاتمه با نتیجه ۱۱ بر ۷ به برتری دست یافت و به مرحله ی دوم جدول اصلی صعود کرد.   رقابت های فیدر، از ۳۰ خردادماه تا ۵ تیر به میزبانی اسلوونی در حال برگزاری می باشد.     شکست تیم دوبل برادران عالمیان مقابل هنگ کنگ   تیم دونفره برادران عالمیان در جدول حذفی اصلی مسابقات wtt فیدر اوتوچک اسلوونی در برابر تیم قدرتمند هنگ کنگ با حساب ۳ بر صفر شکست خورد و از دور رقابتهای دونفره کناره گیری کرد.   نمایندگان کشورمان ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۹ و  ۱۱ بر ۳ از حریف شکست خوردند.   انتهای پیام؛ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برتری دست یافت تنیس روی میز ۱۲ بر ۱۰ دست یافت ۱۱ بر ۵ مرحله ی ۱۱ بر ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6096368 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد