Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری یزد با دستگاه قضا در استان، خواستار افزایش این تعامل به صورت علمی و فنی شد.

«ابوالقاسم محی‌الدینی» عصر پنچشنبه در دیدار با رئیس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان یزد با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان این که نمونه بارز این ارتباط بسیار خوب در کمیسیون‌های قضائی است که برگزار می شود و نتایج و ماحصل بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط را بتوان در حوزه‌های علمی و فنی تقویت کرد، قطعا نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

محی‌الدینی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات مختلف کمیسیون‌های موجود احصا شده و تعامل فنی و علمی دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری می‌تواند مشکلات موجود در بسیاری از این موارد را برطرف کند.

وی افزود: این موضوع می‌تواند به وسیله یک نشست مشترک مجموعه دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری یزد انجام شود و در این جلسه در ارتباط با مسائل مختلف مرتبط با کمیسیون‌ها و حوزه های مدیریت شهری بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد عنوان کرد: قطعا این اتفاق هم رضایت‌مندی شهروندان را افزایش می‌دهد و هم جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافه و ایجاد مشکل برای بخشی از مردم را می‌گیرد.

محی‌الدینی در ادامه گفت: برخی پرونده‌های تخریب در کمیسیون‌ها صادر شده که دارای تناقضاتی است و می‌توان به وسیله افزایش تعامل با دستگاه قضا زمینه رفع این تناقضات را برطرف کرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر مباحث قضائی ما در موارد مختلف نیازمند کمک‌های فکری مجموعه دادگستری استان یزد هم هستیم تا بتوانیم زمینه رفع مشکلات شهروندان در سریع‌ترین زمان و بهترین حالت ممکن را فراهم آوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار يزد دادگستري يزد مدیریت شهری دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری