Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین از دیروز برخی از رسانه ها اعلام کردند که باشگاه استقلال برای جذب محمد محبی وینگر ایرانی باشگاه سانتاکلارا اقدام کرده است. آبی ها با ارسال نامه رسمی به این باشگاه پرتغالی خواستار اعلام شرایط دریافت رضایتنامه این بازیکن شده اند تا برای فصل آینده او را آبی پوش کنند.

گفته می شود بعد از دور شدن سعید صادقی از استقلال و پیوستن احتمالی اش به پرسپولیس،آجرلو قصد دارد تا محمد محبی را جایگزین او کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید بزرگی که می تواند آبی ها را در فاز هجومی صاحب یک وینگر باکیفیت کند.

همچنین مدیرعامل استقلال به صورت جدی پیگیر مذاکره با سعید عزت اللهی است. هافبک ملی پوش ایران دیروز رسما از الغرافه جدا شد و وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.

او تحت قرارداد باشگاه وایله دانمارک است اما بعید به نظر می رسد برنامه ای برای ادامه حضور در این تیم داشته باشد. آبی ها به دنبال توافق با عزت اللهی و باشگاه دانمارکی هستند. پیش از این گمانه زنی هایی در خصوص علاقه عزت اللهی به استقلال مطرح شده بود و حالا شاید این انتقال مهم رنگ واقعیت به خود بگیرد.

کد خبر 685573 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا

به گزارش ورزش سه، داروین نونیز پس از حذف کردن تمام عکس های مربوط به باشگاه لیورپول در صفحه اینستاگرامش، در شب یکشنبه گمانه‌زنی‌ها را در مورد آینده‌اش به حداکثر افزایش داد.

این بازیکن ۲۴ ساله ۱۸ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده اما به دلیل تصمیمات عجیب و غریب در مقابل دروازه همواره مورد انتقادات کارشناسان و هواداران لیورپول نیز قرار داشته است.

ما در پایان دومین فصلی به سر می‌بریم که نونیز با قراردادی گران قیمت (۸۵ میلیون پوند) از بنفیکا به لیورپول آمد و او در آن زمان آقای گل لیگ پرتغال بود و به نظر می‌رسید انتقال او از پرتغال به آنفیلد، پاسخی به قرارداد گران قیمت منچسترسیتی با ارلینگ هالند است. اما حالا در شرایطی که هنوز ۴ سال از قرارداد داروین با لیورپول باقی مانده، صحبت‌هایی جدی در مورد جدایی و انتقالش به بارسلونا به گوش می‌رسد.

نونیز بازیکنی با خصوصیاتی ویژه و شاید استثنایی در سطح جهان است و شاید بشود او را یکی از پر جنب و جوش‌ترین مهاجمان دنیا قلمداد کرد. با این حال مشکل از دست دادن فرصت های ساده گل در مقابل دروازه چیزی نیست که هواداران متعصب باشگاهی ساده از آن بگذرند

با این حال این نگرانی وجود دارد که سال دوم او، آخرین فصل نونیز در آنفیلد باشد چرا که اواخر دیشب همه دنیا متوجه شدند که ملی پوش اروگوئه‌ای تمام تصاویر بازی خود برای لیورپول را از صفحه رسمی اینستاگرامش حذف کرده است و تنها چیزی که باقی مانده تصاویر خانوادگی و عکس های او برای بازی در بنفیکا و تیم ملی اروگوئه است که قبلا در اینستاگرام  منتشر کرده بود.

نونیز در ۲ بازی آخر لیورپول در لیگ برتر به عنوان تعویضی بازی کرده و در ۱۱ بازی اخیر خود فقط یک گل به ثمر رسانده است‌؛ چیزی که انتقادات را به او افزایش داد فرصتی بود که او در بازی مقابل اورتون از دست داد تا شاگردان کلوپ برتری ۲ بر صفر را با تساوی ۲-۲ عوض کنند و عملا از کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس کنار بروند.

در آن روز جیمی کرگر مفسر اسکای از دست دادم این فرصت را غیرقابل بخشش توصیف کرد و در مورد اینکه آیا نونیز انتخاب مناسبی برای لیورپول بوده یا نه، با تردید صحبت کرد!

کرگر درباره این اتفاق گفت: شانسی که نونیز از دست می‌دهد، در این سطح غیرقابل بخشش است و وقتی لیورپول به دنبال قهرمانی است به بازیکنی نیاز دارد که این توپ‌ها را وارد دروازه کند. شما در خط حمله خود به مردی نیاز دارید که در الدترافورد، در گودیسون پارک و در برگامو گل بزند. آن هم در این زمان از فصل که هیچ ثانیه‌ای برای تلف کردن وجود ندارد. امروز اکتبر یا نوامبر نیست این به معنای پایان کسب و کار شماست.

کرگر در ادامه گفت: او چیزهای زیادی دارد که ما دوست داریم و برای تیم می‌دود، موقعیت ایجاد می‌کند، گل های عجیب و غریب می‌زند و پاس گل می‌دهد اما همه خوش بینی‌ها در مورد پیشرفت روز به روز او حالا با شک و تردید همراه شده است. این در ابتدای فصل بود که گمان می‌کردیم داروین در مسیر پیشرفت است اما این روند اکنون متوقف شده است.

کلوپ سرمربی لیورپول در حال جدایی از جمع قرمز‌هاست. او روز گذشته سعی کرد از نونیز تمجید کند و بنا بر این پاس گل از دست رفته او به دلیل آفساید در مقابل تاتنهام را برجسته کرد اما شاید گرمای کاتالونیا برای نونیز حال و هوای بهتری داشته باشد به خصوص که بزرگترین حامی او در حال ترک باشگاه است.

دیگر خبرها

  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است