Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی رشت از انجام بیش از ۸ هزار ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهر خبر داد و گفت: شورای ششم اجازه نمی‌دهد با تداوم ساخت‌وسازهای غیرمجاز، جان و مال شهروندان به مخاطره بیفتد.

به گفته آقای شفیعی، شهر رشت با توجه به قرارگیری روی گسل زلزله، وضعیت نزدیک به قرمز دارد و اگر اتفاقی بیفتد، متروپل‌های زیادی در این شهر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برج‌های دوقلوی متروپل در آبادان، ۲ خرداد امسال پیش از آنکه به بهره‌برداری کامل برسد، بر اثر شکست سازه‌ای فرو ریخت و علاوه بر خسارات فراوان، ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.

تخلف حدود ۸۰ درصد ساخت‌وسازها در گیلان

حسین کشاورز، معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز پیش از این اعلام کرده بود: بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مسکن سازی در این استان دارای تخلف در ساخت هستند.

بیشتر بخوانید

خانه‌های نسقی گیلان روی ریل متروپل  مبارزه با باند‌های مافیایی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در گیلان  تشکیل کمیته تخصصی مبارزه با باند‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در گیلان

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان نیز در همین خصوص از تشکیل کمیته‌ای تخصصی در استان خبر داده بود که باند‌های مافیایی ساخت‌وسازهای غیرمجاز که از استان‌های دیگر وارد این استان شده و سازه‌های غیراستاندارد و ناایمن بنا می‌کنند را شناسایی کرده تا در چارچوب قانونی با آنان برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروپل متروپل آبادان تخلفات ساختمانی ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود