Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت شهید چمران در دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران شامگاه پنجشنبه در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، غلامعلی حدادعادل، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور سخنرانی این همایش استاد بسیجی، جهاد تبیین، مسئله محوری و کارآمدی نظام اعلام شده بود و در ادامه مراسم از جمعی از خادمان حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) تجلیل شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی: بسیج تهدیدات دشمنان را به فرصت‌های پیشرفت کشور تبدیل کرده استسردار سلیمانی: بسیج برای خودکفایی در تامین بذر کشاورزی وارد میدان شد/آماده همکاری برای افزایش بهره‌وری 26 محصول راهبردی و مزیت‌دار کشاورزی هستیمرئیس بنیاد شهید: توزیع خدمات به ایثارگران باید عادلانه باشد

انتهای پیام/170/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج اساتید بسیج اساتید بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا