Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:04:37 GMT

سرویس فیسبوک پی تغییر نام داد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۱۸۶۶

سرویس فیسبوک پی تغییر نام داد

به تازگی مارک زاکربرگ اعلام کرد که فیسبوک پی نام خود را به متا پی تغییر داده و امیدوار است که در آینده کیف پول متمرکز بر متاورس نیز بسازد. زاکربرگ می‌گوید این شرکت در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد هویت و روش‌های پرداخت خود را مدیریت کنند و در عین حال راه خود را در دنیای دیجیتالی باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیسبوک پی در ماه می‌ اشاره کرد که تجربه یک کیف پول واحد در رابطه با پرداخت‌ها و ذخیره هویت و اقلام دیجیتالی شما را بررسی می‌کند. با این حال، پست زاکربرگ بیشتر بر روی این موضوع تمرکز دارد که چگونه کیف پول متاورس این شرکت اثبات مالکیت دیجیتال را ممکن می‌سازد. او اشاره می‌کند که چگونه می‌توان از آن برای ایجاد و خرید «لباس دیجیتال، هنر، ویدیو، موسیقی، تجربیات، رویداد‌های مجازی و موارد دیگر» استفاده کرد.

اخیراً این شرکت، روی ادغام NFT‌ها در اینستاگرام و فیسبوک کار کرده اما هنوز  اعلام نکرده که آیا قصد دارد متاورس خود را با استفاده از رمزنگاری بسازد یا اینکه فقط از آن الهام بگیرد.

زاکربرگ همچنین می‌گوید کیف پول متا  به کاربران  امکان می‌دهد تا کالا‌های خود را به دنیای متاورس بیاورند. اطمینانی درباره اینکه قابلیت همکاری بین شرکت‌ها چگونه خواهد بود وجود ندارد. کیف پولی که زاکربرگ جزئیات آن را توضیح می‌دهد احتمالاً راه حلی نیست به خصوص اگر قرار باشد بر اساس استاندارد‌هایی که هنوز وجود ندارند، قابل همکاری باشد. در حال حاضر فروشگاهی دارد که برای آواتار‌های دیجیتال شما لباس می‌فروشد.

بیشتر بخوانید

مِتا فروشگاه لباس دیجیتال راه‌اندازی می‌کند باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیف پول دیجیتال فیس بوک کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد