Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از اجرای ۹ نمایش در شهر‌های استان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری این رویداد در شهر همدان، کودکان و نوجوانان سراسر استان از برنامه‌های جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

مسعود ویژه گفت: این نمایش‌ها چهارم و پنجم تیرماه، در ۲ سانس ۱۰ و ۱۱ صبح برای کودکان و نوجوانان شهر‌های استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نمایش «پینوکیو» به کارگردانی رضا روان در مجتمع فرهنگی هنری سید جمال الدین شهرستان اسدآباد و نمایش «نون زنجبیلی» به کارگردانی فاطمه ابرار پایدار در مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله بهاری شهرستان بهار اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  گفت: محمد طالبی نمایش «ذهن جادویی من» را در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان تویسرکان و وحید عبداللهی نمایش «کاغذ زباله نیست» را در مجتمع فرهنگی هنری جوان شهرستان کبودرآهنگ روی سن می‌برند.

به گفته او، در شهرستان "درگزین" نمایش «دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به کارگردانی حامد ترابی در کتابخانه عمومی علامه دهخدا و در شهرستان رزن نمایش «نی‌نی گلف» به کارگردانی نساء بخشی در مجتمع فرهنگی اندیشه اجرا می‌شود.

رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: نمایش «آرزو‌های وارونه» به کارگردانی مهدی کوثری یگانه و حمیدرضا رضایی مجد در کتابخانه شهید مطهری سالن شهدای گمنام شهر فامنین، نمایش «شهر نقاشی» به کارگردانی مصطفی بیگی در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ملایر و نمایش «تولد به سبک حیوانات» به کارگردانی مریم زیوری در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند به روی صحنه خواهند رفت.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌شهر همدان برگزار می‌شود.

 بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری امیر مشهدی عباس از یکم تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

این جشنواره با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می‌شود، ۵۰۰ اثر از گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند.

در این دوره از جشنواره گروه‌های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کودک و نوجوان همدان بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان مجتمع فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی