Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  گفت: ۱۲ تیم هلال احمر  این استان در پی زلزله ۶.۱ ریشتری افغانستان  در آماده باش کامل هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا رضایی صبح امروز در بازدید از تیم های عملیاتی هلال احمر استان اظهار داشت:  تمامی تیم‌های عملیاتی ستاد و شعب مرزی جمعیت هلال احمر استان، به‌همراه تیم واکنش سریع هلال احمر به علت وقوع زمین لرزه در کشور افغانستان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 57 نفر در 12 تیم هلال احمرآماده باش هستند گفت:  10 تیم از شعب هلال احمر و یک تیم واکنش سریع حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در این راستا 1 تیم 2 نفره جستجوی سگ های زنده یاب نیزآماده باش هستند. 

تاکنون فقط ایران کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان افغانستانی ارسال کرده است+ فیلمدستور آیت‌الله رئیسی برای کمک به زلزله‌زدگان افغانستان/ امکانات استان‌های همسایه بسیج شودمردم مقاوم و مسلمان افغانستان هیچ گاه تسلیم استعمار و  استکبار نشده‌اند

رضایی بیان کرد : هم اکنون تمامی تیم‌های عملیاتی در وضعیت آماده باش قرار دارند تا در صورت وقوع هرگونه نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

این زمین‌لرزه 6.1 ریشتری در حدود 44 کیلومتری شهر خوست در جنوب شرق کشور افغانستان رخ داده است.

خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران در همسایگی ولایت فراه افغانستان، 331 کیلومتر مرز مشترک با این کشور دارد.

انتهای پیام/250/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم های عملیاتی خراسان جنوبی هلال احمر آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان