Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:24:33 GMT

تاخیر در شروع تمرینات پیش‌فصل آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۱۹۳۸

تاخیر در شروع تمرینات پیش‌فصل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، دور جدید تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی که قرار بود از روز شنبه، چهارم تیرماه در شهر اراک آغاز شود، بخاطر ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه به وقفه افتاد.

بنابر نظر سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک، تمرینات این تیم از روز نُهم تیرماه در این شهر آغاز خواهد شد و قرار است آنها در فاصله باقی مانده تا زمان شروع فصل جدید لیگ برتر، یک اردو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود اردوی پیش‌فصل آلومینیوم اراک در کردان کرج یا احمدآباد استان تهران برگزار شود که این اردوها لغو شد و احتمالا اردوی پیش‌فصل شاگردان رحمتی در شهر مهاجران(استان مرکزی) باشد.

گفتنی است، آلومینیوم اراک روز گذشته فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز نمود و در نخستین گام، قرارداد محمود قائدرحمتی و وحید محمدزاده، دو کاپیتان خود را تمدید کرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)