Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار ویدئو هنجارشکنی جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختارشکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه‌دار می کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیپ جنجالی و مبتذل پیاده‌ رو چمران؛ برخی عوامل دستگیر شدند | برخی حرکات این برنامه را پیش از اسلام هم سراغ نداریم

گفتنی است در پی دستور رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی افزود: ۵ نفر از عوامل اصلی که تمامی آن‌ها از دست‌اندرکاران این مراسم بوده‌اند پس از شناسایی بازداشت شدند و هیچ‌کدام از نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم در بازداشت نیستند.

گفتنی است دو روز قبل تجمع جمعی از اسکیت‌سواران در شیراز با هنجار شکنی و کشف حجاب همراه شده بود که این موضوع باعث اعتراض جمع کثیری از متدینین و مردم شریف شیراز شد.

کد خبر 685590 برچسب‌ها استان‌ فارس خبر ویژه زنان - حجاب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس خبر ویژه زنان حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این تجمع که شامگاه  پنجشنبه در چهارراه شریعتی دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان از طرح نور نیروی انتظامی که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی در حال اجراست، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع نیز خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند. 

همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند.

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • تصاویر | تجمع حامیان گشت ارشاد در قم
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا