Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: اساتید بسیجی ۳ طرح پیرامون موضوع آب در حوزه شرق آماده کردند که از کانال سازمان بسیج اساتید تحویل مسئولین دادیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد باقری شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگداشت شهید مصطفی چمران که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه سه شاخصه مهم علمی، اخلاقی و دین مداری شهید چمران باعث شده مقام معظم رهبری تربیت انسان هایی در تراز چمران را وظیفه استادان دانشگاه بدانند، اظهار داشت: با توجه به رسالت سازمان بسیج اساتید، چهار نگاه و محور در برنامه‌ها و فعالیت‌های آن قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز بیش از 80 دفتر و کانون در سطح استان فعالیت های مدنظر رهبری را انجام می‌دهند، ادامه داد: محور اخلاقی، معرفتی و حلقه‌های گفتگو محور صالحین با بیش از200 حلقه از محورهای اصلی فعالیت این کانون‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه شعار امسال سازمان بسیج اساتید و کانون‌های آن را به این واداشت که با ظرفیت خود به سمت دانش بنیان و تقویت آن قدم بردارند، گفت: امروز از سند سیاستی شهر طیب رونمایی می‌کنیم و به عنوان بسته سیاستی تقدیم دولت می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه اساتید بسیجی 3 طرح پیرامون موضوع آب در حوزه شرق آماده کردند و از کانال سازمان بسیج اساتید تحویل مسئولین دادیم، گفت: اساتید بسیجی در حوزه گیاهان دارویی نیز حرکت های ویژه و انقلابی رقم زدند که نمونه کوچکش در بحث دارو و درمان در دوران اپیدمی کرونا به ثمر نشست.

وی با اشاره به تاسیس 5 اندیشکده علمی راهبردی جدید با توجه به پتانسیل موجود در بین اساتید بسیجی، گفت: اندیشکده فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی، امر به معروف و زنان خانواده از جمله اندیشکده های تازه تاسیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان است.

باقری ادامه داد: در حوزه علم و فناوری کرسی‌های نقد و نظر یکی از مهم ترین موارد است که ما به عنوان استاد باید نقش خودمان را در گام دوم در ابعاد هفت گانه بدانیم و حرکت‌های ویژه‌ای را داشته باشیم که به لطف خدا اقداماتی انجام شده است و کرسی‌های علمی ترویجی خوبی نیز برگزار کرده‌ایم.

وی  با بیان اینکه 31 مسئله در سطح استان اصفهان شنایی شده که یکی از مهم ترین آن موضوع آب است، گفت: نقش گروه‌های مسئله محور بسیج اساتیدی در دانشگاه‌ها و کانون‌ها بسیار پررنگ است و در سطح استان کارگروه‌های متعددی را مشخص کرده‌ایم که این کارگروه‌های مسئله محور با استفاده از ظرفیت‌های خود و دانشگاه بتوانند در حوزه های مختلف نقش خود را ایفا کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به تشکیل شبکه فرماندهان جنگ نرم و جهاد تبیین، گفت: علاوه بر اردوهای علمی فناوری که در همه کانون‌ها برنامه‌ریزی شده است گروههای جهادی اساتید بسیجی که در سطح استان راه افتاده، یقینا بی‌بدیل است.

فرمانده سپاه استان اصفهان: امروز اساتید دانشگاه‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارندحداد عادل: امروز میدان برای چمران شدن باز است

وی پیرامون نقش بسیج اساتید خاطرنشان کرد: ظرفیت اساتید بسیجی با بیش از5300 نفرآماده است هرگونه کمک ‌رسانی به نظام حکمرانی، دولت و سایز نهاد‌های حاکمیتی است و امیدواریم بتوانیم به کارآمدی و نقش آفرینی عمومی در راستای اعتلای نظام آموزشی کشور کمک کنیم.

باقری گفت: جای خوشحالی است که مجموعه بسیج اساتید اصفهان توانسته رتبه اول اشراف در بین فرماندهی بسیج اقشار استان را کسب کند و این موفقیت را به تمام اساتید بسیج تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/174/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج اساتید آب و هوا بسیج اساتید آب و هوا سازمان بسیج اساتید استان اصفهان اساتید بسیجی سطح استان اساتید بسیج کانون ها موضوع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید