Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز طی بیانیه‌ای هرگونه صدور مجوز به‌منظور دعوت شهروندان برای تجمع در گردهمایی اسکیت‌بازان با مشارکت شهرداری شیراز در بلوار شهید چمران تکذیب شد.

در این بیانیه جهت استحضار افکار عمومی شیراز، شهر سوم حرم اهل بیت (ع) آمده است: نشاط افزایی و گسترش شادی‌های اجتماعی با رعایت هنجار‌ها و مولفه‌های ارزشی، دینی و اخلاقی همواره در دستور کار شهرداری شیراز قرار داشته و رویداد‌های متعدد و متنوعی در قالب مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تابحال بارعایت مقررات برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزوده است: شهرداری شیراز در گردهمایی که با عنوان روز جهانی اسکیت در بلوار شهید چمران برگزار شده هیچ مجوزی صادر نکرده و عوامل برگزاری با سوءاستفاده از آرم شهرداری شیراز تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

شهرداری شیراز در این بیانیه تصریح داشته است: در همین راستا از شهروندان فهیم و دیندار سومین حرم اهل بیت تقاضا می‌شود تا اخبار همایش‌ها، تجمعات، گردهمایی‌ها و کلیه برنامه‌های آیینی و مناسبتی را صرفا از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز دنبال کنند و مراقب سودجویانی که با قصد خدشه‌دار کردن ارزش‌های جامعه و گمراهی افکار عمومی در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند، باشند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بدیهی است شهرداری شیراز به‌موازات فعالیت‌های گسترده عمرانی نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی داشته و در راستای گسترش شور و نشاط در جامعه با در نظرگرفتن اعتقادات اهالی ولایتمدار شیراز و ارزش‌های سومین حرم اهل بیت (ع) گام برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز هنجارشکنان شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد