Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه امامت تبریز، با بکارگیری پنج گردان در روزهای دوم و سوم تیرماه برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با هدف حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی و توانمندی‌های دفاعی، امنیتی و امدادی بسیجیان در قالب پنج گردان حوزه محور، چهار گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در دوم و سوم تیرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان سرافراز در عرصه‌های رزمی و دفاعی در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این رزمایش شاهد حضور و نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان و بخش های تابعه با انجام ماموریت‌های امداد نجات و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی با عنوان زلزله و بمباران هوایی خواهیم بود و آمادگی بسیجیان و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری و ... مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. 

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در ادامه افزود: در ماموریت امنیتی گردان‌های عمل کننده با هدف مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها و تهدیدات متصوره، تمرین و آمادگی خود را نشان خواهیم داد.

سرهنگ پاسدار پوراسماعیل، سومین موضوع مورد تمرین در این رزمایش را بحث دفاع شهری (کوی و برزن) با هدف دفاع از مراکز حساس و مهم و ایجاد امنیت در محلات در منطقه مورد رزمایش دانست و گفت: این رزمایش در دو روز برگزار می‌شود و پایان بخش تمرینات و رزمایش،حضور پرشور بسیجیان و منسجم در میعادگاه‌های نماز جمعه تبریز و بخش خسروشاه و شهر سردرود خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رزمايش سپاه ناحیه امامت تبریز بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز

این اردوی چهار روزه با حضور اسکواش بازان برتر دختر از ۱۰ استان کشور تا ۹ اردیبهشت در خانه اسکواش تبریز برگزار می‌شود.

ورزشکاران برگزیده این اردو در ترکیب تیم ملی در مسابقات جونیور پاکستان شرکت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز