Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری با اشاره به اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات رخ داده است گفت: فوتبال ایران به کجا کشیده شده که یک بازیکن شده سوژه دلال ها و ایجنت ها. بازیکن های الان استقلال خیلی بهتر از صادقی هستند و با این تبلیغاتی که صادقی برای خودش می کند دارد خودش را می سوزاند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: فوتبال ما این قدر بی بضاعت شده که صادقی برای خودش این چنین دنبال بازار گرمی باشد؟ وقتی او این طوری سوژه شود، رقم خود را هم بالاتر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری افزود: استقلال باید دنبال بازیکنی برود که بی حاشیه باشد. واقعا متاسفم که چنین فضایی در فوتبال ما به وجود آمده که یک بازیکن این قدر دنبال بازار گرمی برای خودش باشد. خیلی ناراحت هستم که چرا این بازیکن این قدر سوژه شده و فکر می کنم پشت این مسئله داستان هایی باشد که نمی توانم آن را بیشتر باز کنم.

نوری در ادامه افزود: گل گهر با استقلال خیلی فرق می کند. هافبک های استقلال خیلی بهتر از صادقی هستند و چون در گل گهر ستاره های زیادی نبوده این بازیکن توانسته آن جا خودش را نشان دهد.

محمد نوری ادامه داد: مهدی پور خیلی بهتر از صادقی فوتبال بازی می کند و نقش کلیدی در تیم داشته است. در پشت صحنه کسانی هستند که تلاش می کنند تا رقم صادقی را بالا ببرند و به نظر من با توجه به هافبک های خوبی که استقلال دارد،با اضافه کردن یکی، دو هافبک خوب می تواند شرایط را بهتر هم کند.

کد خبر 5522220

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال محمد نوری تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران کشتی فرنگی ریکاردو ساپینتو قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی تیم ملی فوتبال ایران تکواندو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند

آفتاب‌‌نیوز :

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت، اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست