Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:00:29 GMT

۶ کشته و ۱۱ زخمی بر اثر دو سانحه جداگانه در روسیه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۲۵۱۸

۶ کشته و ۱۱ زخمی بر اثر دو سانحه جداگانه در روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که یک هواپیمای ترابری نظامی «ایلوشن -۷۶» در حین انجام یک پرواز آموزشی در استان «ریازان» در ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق مسکو مجبور به فرود اضطراری شد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: طی پرواز آموزشی بدون بار این هواپیما، کادر پرواز به دلیل نقص موتور تصمیم به فرود گرفتند و هواپیما هنگام فرود اضطراری بر روی زمین دچار سانحه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه بدون ارائه جزئیات دیگری در این زمینه اعلام کرد که خدمه مصدوم به بیمارستان منتقل شده اند.

این در حالی است که خبرگزاری «ریانووستی» روسیه بعداً به نقل از یک منبع گزارش داد که در این حادثه ۴ خدمه پرواز کشته شدند. برخی منابع نیز از زخمی شدن پنج نفر دیگر خبر می‌دهند.

در خبری جداگانه و بر اثر خارج شدن یک خودرو از مسیر در مسکو و برخورد آن با دیوار که منجر به سوختنش در آتش شد، دو نفر کشته و شش نفر مجروح شدند.

بر اساس اطلاعات اولیه، خودرو سانحه دیده بدون پلاک و با سرعت در حال حرکت بوده است و احتمال می‌رود این تصادف پس از خارج کنترل خودرو از دست راننده رخ داده باشد.

در ویدئویی که از این سانحه منتشر شده است مشاهده می‌شود که راننده خودرو سعی می‌کند از تصادف با یک تاکسی جلوگیری کند که منجر به خروج خودرو از مسیر و برخورد آن با دیوار می‌شود.

کد خبر 5522229

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط هواپیما سانحه تصادف مسکو روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین عراق سوریه ترکیه جنگ اوکراین لبنان مسکو عربستان سعودی اتحادیه اروپا افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم) هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز فرو رفتن خانه‌های مسکونی در انگلیس در پی وقوع سیلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)