Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسیانو یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس است

پرسپولیس همچنان موفق نشده کاسیانو را به خدمت بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، یکی از دلایل اصلی طولانی شدن پیوستن کاسیانو به پرسپولیس دخالت ایجنت های مختلف در داخل ایران بوده است!

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت در این رابطه گفت:

کاسیانو برای اینکه انتقالش به پرسپولیس قطعی شود حاضر شده تا رقم درخواستی خودش را به میزان قابل توجهی کاهش بدهد اما یکسری دلال و ایجنت در داخل ایران این بازیکن را با راهکارهای عجیب خود کلافه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خودش حاضر است با 200 هزار دلار پرسپولیسی شود اما بعضی از ایجنت ها از داخل ایران با او تماس گرفته و وعده های جدیدی داده اند. برخی به او گفته اند که می توانند برایش قراردادی 250 هزار دلاری، برخی دیگر 300 و حتی 400 هزار دلاری ببندند و همین تماس ها از ایران پروسه خرید این برزیلی را طولانی تر کرده است!

یحیی گل محمدی که در لیگ برتر ایران مهاجم با کیفیتی پیدا نکرد مصرانه به دنبال جذب این مهاجم برزیلی است تا در نقل و انتقالات خط حمله خود را هم تقویت کند.

این درحالی است که پس از لو رفتن اسم مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس با دردسر جدیدی مواجه شده است.

دلالان شاغل در ایران وقتی متوجه این موضوع شدند دست به کار شده و با کاسیانو ارتباط گرفته اند که خودشان این مهاجم برزیلی را به پرسپولیس ترانسفر کنند و همین موضوع مشکلات زیادی برای مدیران این تیم به وجود آورده است.

آخرین اخبار حکایت ازآن دارد که باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن از باشگاه پرتغالی حاضر است 250هزار دلار برای رضایت‌نامه او هزینه کند ضمن آنکه 250 هزار دلار هم به خود کاسیانو بپردازد. این درحالی است که تیم پرتغالی 350 هزار دلار و کاسیانو حالا 400 هزار دلار درخواست کرده اند. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در مذاکرات مجدد بتواند این مبلغ را کاهش داده تا در صورت امکان، بتواند این مهاجم را جذب کند درحالی که موانع داخلی برای خرید این بازیکن دارد!

گفتنی است زمستان سال گذشته نیز یحیی گل محمدی پس از تماشای فیلم مهاجمان خارجی دست روی " کاسیانو" گذاشت اما باشگاه پرتغالی و برخی دلالان مانع این نقل و انتقال شدند تا در نهایت شرزود تمیروف به ایران آمده و با پرسپولیس قرارداد امضا کند! شاید دیگر نیازی به توضیح دلیل کارشکنی ایجنت ها نباشد.

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!

به گزارش ورزش سه، عظیمی در لحظاتی که تیم ازبکستان به دلیل اخراج مشرب عادلوف سراپا دفاع شده بود و توپ‌های ایران به گل نمی‌نشست و حتی ضربه دیدنی مهدی کریمی را هم تیر دروازه به زمین برگرداند، روی پاس دیدنی سالار آقاپور بدون معطلی دروازه حریف را گشود تا ایران از ازبکستان پیش بیفتد.

این سومین گل آسیایی بهروز عظیمی بود که به واسطه دوندگی، مشارکت در کار دفاعی و پرس از جلو، وحید شمسایی به او اعتماد ویژه‌ای دارد. البته عظیمی به خاطر سبک بازی درگیرانه در این بازی روی یک تکل، کارت زرد دریافت کرد ولی به دلیل اینکه کارت‌های مرحله مقدماتی اعمال نمی‌شوند، از حضور در فینال محروم نیست.

نکته عجیب در مورد این بازیکن جوان عادت او در زدن توپ به تیرک دروازه است. عظیمی در پنجمین بازی متوالی برای پنجمین بار به تیر زد تا یک رکورد به نام خودش ثبت کند! بازیکن جوان و انرژیک تیم ملی که رفته رفته باتجربه‌تر عمل می‌کند یکی از چهره‌هایی است که مورد توجه رسانه‌ها و حاضران در مسابقات قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!